MAANDAG HT FORUM OFFLINE !!!!!

Gestart door J.A.F._Doorhof, september 24, 2004, 13:34:48

Vorige topic - Volgende topic

Sullivan

Citaat van: J.A.F._Doorhof op september 29, 2004, 15:19:23
Zou weer moeten werken alles.

Nog niet hier.

Krijgen jullie wel e-mail notificaties?

mvg,
Frank

OscarTango

nope....noppes, niemendal, nougabolle... ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

BOUBOU

Citaat van: J.A.F._Doorhof op september 29, 2004, 15:05:08
Ze hebben het perfect opgelost tot in de late uurtjes, even een taartje sturen :D.

Kunnen we een donatie doen voor de taart?

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Richi

Het lukt mij niet om naar een plaatje te verwijzen in mijn AVATAR/profiel?! Als ik een HTTP link opgeef naar een afbeelding en bevestig, dan gaat er iets fout: het kopje 'afbeelding' wordt rood weergegeven en de wijziging is niet doorgevoerd. Doe ik iets fout? Ook uploaden van een plaatje lukt niet: schrijven in attachments directory niet mogelijk...

Groet,
Richard
Woonkamer Apple TV 4K • Philips 55PUS8909 • Sonos Arc Ultra Classé attic Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Mac Mini M2 Roon • Marantz SA-11S2 • Parasound D/AC-2000 Ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest • Grimm • Philips Pronto Headphone Naim Atom HE • Focal Elegia • Focal Elear

J.A.F._Doorhof

Ik ga even wat dingen doormailen want ik heb ook 2 dingen die nog niet werken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Erik

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php

werkt nog steeds niet onder Firefox 1.0 ??? bij jullie wel dan?

Even een lap tekst weggehaald :D.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

FrankB

Bij mij werkt ie hier prima eric ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Erik

Snap er niks van ook de subfora werken niet zoals http://www.htforum.nl/yabbse/index.php#5

Ik kan moeilijk met IE gaan browsen, volgens mij was dat probleem de vorige update ook een paar dagen aanwezig voor ze het oplosten, nu weer???.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

FrankL

Ik heb nog FF 0.8, daar werkte de htforum homepage vanmiddag na het intoetsen van F5.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

B.J.

Doet het met Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.3) Gecko/20040924 Firefox/0.10 (MOOX M2)

Dus firefox van 24 sept door MOOX

B.J.

Citaat van: Erik op september 29, 2004, 18:03:38
Snap er niks van ook de subfora werken niet zoals http://www.htforum.nl/yabbse/index.php#5

Ik kan moeilijk met IE gaan browsen, volgens mij was dat probleem de vorige update ook een paar dagen aanwezig voor ze het oplosten, nu weer???.

ctrl-f5

Harde refresh dus en ff cache legen misschien?

Dreamer

De klok loopt ook een kleine vijf minuten voor t.o.v mijn computerklok (was voorheen synchroon). Is geen probleem, maar hebben andere mensen dit ook?

Erik

Citaat van: Bas Janssen op september 29, 2004, 18:22:51

ctrl-f5

Harde refresh dus en ff cache legen misschien?
Die ctrl-f5 deed de truuk, alles werkt nu weer  ??? gelukkig zeg, ik maakt eme al grote zorgen. Maar hoe kan het cache voor problemen hebben gezorgd? Verkeerde ipadres verwijzing ofzo?

IE deed het trouwens nu ook meer zelfde probleem waarschijnlijk.
- Winston Churchill

Sullivan

Erik,

Bij mij werkt het ook gewoon met FF1.0.

Het probleem wat jij hebt zou ook niet aan de client kant (browser) kunnen liggen. De PHP code wordt op de server al geparsed en omgezet naar HTML-code. Het feit dat je PHP code te zien krijgt/kreeg heeft te maken dat deze niet 'enabled' is/was in apache (http server).

mvg,
Frank

FrankB

Citaat van: Erik op september 29, 2004, 18:32:50
Die ctrl-f5 deed de truuk, alles werkt nu weer  ??? gelukkig zeg, ik maakt eme al grote zorgen. Maar hoe kan het cache voor problemen hebben gezorgd? Verkeerde ipadres verwijzing ofzo?

Wellicht een script dat bleef hangen ofzo

luistervinkje

Ik kan geen foto s meer posten ,kan dat kloppen ::) ::)
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Grindtegel

Al iets beken over de notifications? Ik krijg ze niet meer en kan ook niks instellen in mijn profiel (de topics staan allemaal uitgevinkt, vink ik ze aan dan kan ik de wijziging niet opslaan)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

B.J.

Citaat van: Erik op september 29, 2004, 18:32:50

IE deed het trouwens nu ook meer zelfde probleem waarschijnlijk.

Goed ben ik he ;D

Je kan zo zien dat ik op een helpdesk werk ;D

FrankB

Citaat van: Bas Janssen op september 29, 2004, 21:18:42
Goed ben ik he ;D

Je kan zo zien dat ik op een helpdesk werk ;D

En je kunt ook meteen zien dat je nooit verder zult komen  >:D

B.J.

Citaat van: FrenkB op september 29, 2004, 21:37:28

En je kunt ook meteen zien dat je nooit verder zult komen  >:D

java programmeur of helpdesker, ik zie geen verschil  ;D  ;D ;D

Voor iedereen: Frank moet eerst 2 maanden in java training voor dat hij consultant mag worden. Logisch maar leuk om me te pesten

Richi

Citaat van: Dreamer op september 29, 2004, 18:32:36
De klok loopt ook een kleine vijf minuten voor t.o.v mijn computerklok (was voorheen synchroon). Is geen probleem, maar hebben andere mensen dit ook?

Hier hetzelfde
Woonkamer Apple TV 4K • Philips 55PUS8909 • Sonos Arc Ultra Classé attic Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Mac Mini M2 Roon • Marantz SA-11S2 • Parasound D/AC-2000 Ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest • Grimm • Philips Pronto Headphone Naim Atom HE • Focal Elegia • Focal Elear

luistervinkje

Ik ben blij dat het hem daar aan ligt en niet aan mijn PC want dan waren de rapen gaar >:( >:( zoveel verstand heb ik er van 8) 8) 8)
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

Grindtegel

Ben ik nou de enige bij wie de notificatie niet werkt??  >:(  :-\