MAANDAG HT FORUM OFFLINE !!!!!

Gestart door J.A.F._Doorhof, september 24, 2004, 13:34:48

Vorige topic - Volgende topic

B.J.

Citaat van: Grindtegel op september 30, 2004, 09:22:58
Ben ik nou de enige bij wie de notificatie niet werkt??  >:(  :-\

Nee meerdere las ik net 1pg terug.
Ik gebruik het niet ben gewoon altijd aan het kijken op het htforum. ;D

ruud2

al m'n geattechte fotos zijn verdwenen uit m'n topic !!
komt dit goed of kan ik van vooraf aan beginnen ??

ruud2
Mark (Levinson)  , Nelson (Pass)  , Neil (Pattel) , Rondi dÁgustino  (Krell)  en Herr Willi ( Studer, Revox)  spelen samen in een speciale ruimte. allemaal ouwe meuk...maar klinkt o zo lekker...
Frits (Philips) mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

Sullivan

Citaat van: ruud2 op september 30, 2004, 09:32:33
komt dit goed of kan ik van vooraf aan beginnen ??

Ik mag hopen dat dit goed komt. Anders is een hele belangrijke schat aan informatie verdwenen. Ik denk dat >90% van de berichten in het DHZ board betrekking hebben op attachments (foto's).

mvg,
Frank

Rick-DTS

Citaat van: Grindtegel op september 30, 2004, 09:22:58
Ben ik nou de enige bij wie de notificatie niet werkt??  >:(  :-\

Ook ik krijg geen notificatie meer.
Dus, je bent niet de enige ;D

Rick

PaulB.

Citaat van: Rick-DTS op september 30, 2004, 10:57:39

Ook ik krijg geen notificatie meer.
Dus, je bent niet de enige ;D

Rick
Hi,

Hier werkt de notificatie prima.

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

OscarTango

serieus ? Ik krijg nog steeds geen e-mails van't forum... :(
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

PaulB.

Citaat van: OscarTango op september 30, 2004, 18:26:31
serieus ? Ik krijg nog steeds geen e-mails van't forum... :(
FF voor de duidelijkheid:jullie hebben over een e-mailnotificatie?........dat weet ik niet, heb ik uitstaan.
De notificatie met 't pop-upje(1 nieuw bericht, apart openen enz), die krijg ik wel.
Sorry als ik het verkeerde bedoelde :-X

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

OscarTango

Citaat van: PaulB. op september 30, 2004, 19:10:40

FF voor de duidelijkheid:jullie hebben over een e-mailnotificatie?........dat weet ik niet, heb ik uitstaan.
De notificatie met 't pop-upje(1 nieuw bericht, apart openen enz), die krijg ik wel.
Sorry als ik het verkeerde bedoelde :-X

MvrGr. Paul

hehe, dat dacht ik al. Vandaar dat ik "e-mail" vermeldde  ;)
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

J.A.F._Doorhof

Ruud geef even de link van dat topic.
Als het goed is werken alle attachments namelijk weer maar het zijn er zeer veel er KAN wat misgegaan zijn.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ruud2

lees het nu pas..

ontwerp,akoestiek,dhz&tips
subboard: speakers en sub zelfbouw
ontwerp en bouw van de violators

groet. ruud
Mark (Levinson)  , Nelson (Pass)  , Neil (Pattel) , Rondi dÁgustino  (Krell)  en Herr Willi ( Studer, Revox)  spelen samen in een speciale ruimte. allemaal ouwe meuk...maar klinkt o zo lekker...
Frits (Philips) mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

luistervinkje

Ook ik kan nog steeds geen foto splaatsen , klopt dat ?????
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

zuidwester

CiteerOok ik kan nog steeds geen foto splaatsen , klopt dat ??

same here..
Peter
ontferm U over ons

JG_Smit

Nou oke dan maar,maar alleen als het echt echt moet.hehe moet toch werken dus merk er weinig van denk ik..succes

gr Jan

BOUBOU

Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

J.A.F._Doorhof

Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Custom installer

BOUBOU

Citaat van: J.A.F._Doorhof op oktober  1, 2004, 23:49:15
test

Ik kan de prijslijst downloaden.
In de andere secties zijn er echter nog files die een 404 als fout code geven.

Bv. in de vergaarbak voor pcf, en ccf'jes voor de pronto

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Grindtegel

Gebeurd er eigenlijk nog iets met de notificatie??

Ik zit me er namelijk mateloos aan te irriteren dat het nog steeds niet werkt  >:(  >:(  >:(  >:(
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

J.A.F._Doorhof

Je mag het altijd zelf doen mijn vriend :D.
Ik heb op dit moment even andere dingen te doen, ik kan het zo gauw niet vinden, het zou moeten werken maar het werkt niet.

Er is een nieuwe versie van SMF uit die gaan we binnenkort over deze heen zetten om te kijken of dan mischien alles werkt.
Tot die tijd kijk ik er even niet naar, sorry.
12 uur werken per dag gaat maar de afgelopen dagen is het meer richting de 15-16 en dan heb ik even geen zin in het kijken naar een notificatie.

MvrGr.
Frank
Custom installer

OscarTango

Je neemt je de tijd die je er voor nodig hebt, Frank... Grindtegel vergeet even dat dit forum een vrijwillige bezigheid is voor je, geloof ik. :-\

De efforts zijn highly appreciated van deze kant, hoor... we zien het wel wanneer het weer werkt. Grindtegel, je kan ook gewoon op "toon de ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" klikken. Dan haal je de topics waar jij op reageerde toch ook zo uit... zo doe ik het nu tenminste.

Groeten,
OT
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500

Grindtegel

Ik val je helemaal niet aan hoor Frank, voel je toch niet altijd zo snel aangevallen  ;) Ik mag me toch wel mateloos irriteren aan iets?

Nu weet ik tenminste dat het nog wel even kan duren, als ik al drie keer iets aangeef samen met anderen dat iets niet werkt en er wordt niet op gereageerd, probeer ik het op en andere manier te vragen, en zie... antwoord  :D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Richi

Citaat van: Richi op september 29, 2004, 17:10:09
Het lukt mij niet om naar een plaatje te verwijzen in mijn AVATAR/profiel?! Als ik een HTTP link opgeef naar een afbeelding en bevestig, dan gaat er iets fout: het kopje 'afbeelding' wordt rood weergegeven en de wijziging is niet doorgevoerd. Doe ik iets fout? Ook uploaden van een plaatje lukt niet: schrijven in attachments directory niet mogelijk...

Groet,
Richard

Hoi Frank,

Het valt mij op dat als ik mijn profiel probeer te wijzigen dat de optie 'Ik heb mijn eigen foto/afbeelding' nog niet werkt. Als ik hier een link naar een jpg inzet, dan wordt die niet opgeslagen (1e poging) of de tekst 'je eigen foto/image' wordt rood weergegeven (2e poging).

Daarnaast heb ik al een aantal malen de rubriek 'MSN' gevuld en die waarde lijkt ie ook niet vast te houden. Als ik mijn profiel edit, is dit veld steeds weer leeg.

Allemaal niet dramatisch, maar misschien kan je er eens naar (laten) kijken. Maar ik neem het je ook niet kwalijk als je vandaag van het mooie weer gaat genieten hoor!  8)

Groet,
Richard
Woonkamer Apple TV 4K • Philips 55PUS8909 • Sonos Arc Ultra Classé attic Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Mac Mini M2 Roon • Marantz SA-11S2 • Parasound D/AC-2000 Ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest • Grimm • Philips Pronto Headphone Naim Atom HE • Focal Elegia • Focal Elear

J.A.F._Doorhof

Ik zal er vanmiddag de nieuwe versie over heen zetten.
Custom installer