Mini meet & greet bij garmtz (n.a.v. MM&G R'dam)

Gestart door garmtz, september 9, 2004, 19:37:24

Vorige topic - Volgende topic

BOUBOU

Citaat van: Spacebass op oktober 10, 2004, 01:16:46
Heeee BouBOu je bent veilig thuis  ;D Was wel weer reuze gezellig ;D  Garmt uiteraard weer bedankt voor de gastvrijheid  :)

Het was inderdaad geen geweldige dag  :o  :D
Ik wil hierbij Garmt ook heel hartelijk bedanken voor de spareribs, cassis en het bier  :-*

Citeer
Ik zal niet verklappen hoe de film afloopt...er valt trouwens niets te verklappen!! Ik ga die film (Avalon) zeker aanschaffen..hele aparte film  O0

Ik vondt het inderdaad ook een hele rare film.....volgens mij voor Carolien niet echt interessant.
Ben je er nu al achter wat "Avalon" betekend?

MvGr. BOUBOU

Ik moet zeggen dat ik ook een beetje warm aan het lopen ben voor een platen speler.....de kwaltieit in vergelijking tot cd vondt ik echt super.
Het geluid sprong echt van de speakers weg  8)
Teven ben ik benieuw naar hoe de chort's het doen op niet electrostaten.
Maar dit zal ik hopelijk te horen krijgen op de 23ste van deze maand.

Welterusten aan iedereen, en nog een fijn rest weekend toegewenst  :)
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Spacebass

CiteerHet geluid sprong echt van de speakers weg 
Dat was de naald  ;D

CiteerTeven ben ik benieuw naar hoe de chort's het doen op niet electrostaten.
Maar dit zal ik hopelijk te horen krijgen op de 23ste van deze maand.
Ik heb mij behoorlijk goed gedragen dus ik mag ook komen van Ali B...oeps sorry Frenk B. ;D Ik ben idd ook beniewd wat Chord doet op ordinaire speakers  ;)

BOUBOU

Citaat van: Spacebass op oktober 10, 2004, 01:30:28

Dat was de naald  ;D

Op zoek dus naar een platenspeler waarvan de naald van de speakers weg springt.
Heb je een paar goede adresjes voor me??   ;D

Citaat van: Spacebass op oktober 10, 2004, 01:30:28

Ik ben idd ook beniewd wat Chord doet op ordinaire speakers ;)

Ok de Meridian gaat het even proberen op de chord.
Ben sowieso nog op zoek naar een verbruiksvriendelijke amp  :)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

VlisChris

Citaat van: Spacebass op oktober  9, 2004, 14:03:18

Tjee dan is ze behoorlijk in omvang toegenomen...vergeet niet dat Garmt een hoop speakers heeft ;D

Laterz! ;D

erg scherp ;D

FrankB

Zozo iedereen alweer z'n bijdrage geleverd zo ongeveer. Inderdaad Garmt, bedankt voor de ontzettend gastvrije ontvangst en voor de erg gezellige en leerzame dag! Ik ben weer een hoop wijzer geworden en wat een schitterende set heb je toch staan. Dat kun je al afleiden aan de specs maar het horen in real life is toch wel vele malen indrukwekkender!

Voor een deel van de groep op naar de 23e en met Garmt en wie nog meer wil komen maken we nog een andere afspraak!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

B.J.

Garmtz, leuke woning en erg leuke apparatuur.

Het was erg leerzaam en leuk om alles te zien en vooral te horen.
Snel gaan sparen voor een scaler en dan komen we je crt herkeuren  ;D

Ik weet nu ook zeker welke film ik nooit zou kopen  ;D

BOUBOU

Citaat van: Bas Janssen op oktober 10, 2004, 14:49:19

Ik weet nu ook zeker welke film ik nooit zou kopen  ;D

Ik vondt hem juist wel leuk  :D
Zo zie je maar weer....over smaak valt te twisten

MvGr. BOUBOU

Kerstmanno

Ik sluit mij aan bij de rest. Garmt, bedankt voor de leuke avond! Al was die natuurlijk niet alleen aan jou te danken, maar ook aan alle andere aanwezigen ;-)
Leuk om weer eens een andere set te horen (wat toch voor velen als referentie aangeduid kan worden). Ik ben nog niet direct overtuigd van de platenspeler. Hoewel het geweldig klonk, zou ik daarnaast dan ook eens de cd versies van die exemplaren willen horen.
Wat betreft de film, Carolien heeft beter opgelet dan ik. Ik heb de helft liggen slapen. Gelukkig heeft niemand het gezien!  ::)

Spacebass

CiteerIk heb de helft liggen slapen. Gelukkig heeft niemand het gezien! 
Shit ik dacht dat het de CRT van Garmt was  ;D

Kerstmanno

Citaat van: Spacebass op oktober 10, 2004, 23:40:52

Shit ik dacht dat het de CRT van Garmt was  ;D

:P

Garmt! Waar blijven de feauteaux?

FrankB

Citaat van: Menno op oktober 11, 2004, 08:35:00
:P

Garmt! Waar blijven de feauteaux?

Ben wel erg benieuwd naar de foto's van de spare-ribsorgie :D

Menno, je bent al op je werk? Trein op  tijd dit keer?

Kerstmanno

Dit keer vanuit Hilversum vertrokken. Kan ik ruim half uur later van huis weg (7.25) en loop dan naar het treinstation waar ik om 7.45 opstap. Nog even overstappen in Weesp en ik ben om kwart over 8 op centraal. Dus dan kom ik precies netjes op tijd binnen. Ben overigens de enige die hier nu zit van de vijf. Baas zit in overleg en de rest komt altijd pas om kwart voor binnenzetten ofzo.
Tering, wat was het trouwens koud vanochtend!!!

FrankB

Het goede nieuws is dat er zachtere lucht aan schijnt te komen. Het slechte nieuws is dat het toch wel koud blijft 's ochtends.

Maar voortaan dus weer vaker vanuit Hillywood of toch lekker in Rotterdam zitten? En wat betreft dat vaker afspreken, volgens mij word dat best lastig de komende tijd zowel voor jou als voor mij.

B.J.

Citaat van: Menno op oktober 11, 2004, 08:41:08
Dit keer vanuit Hilversum vertrokken. Kan ik ruim half uur later van huis weg (7.25) en loop dan naar het treinstation waar ik om 7.45 opstap. Nog even overstappen in Weesp en ik ben om kwart over 8 op centraal. Dus dan kom ik precies netjes op tijd binnen. Ben overigens de enige die hier nu zit van de vijf. Baas zit in overleg en de rest komt altijd pas om kwart voor binnenzetten ofzo.
Tering, wat was het trouwens koud vanochtend!!!

Prios zoals ze horen. Als allereerste gelijk op het forum reageren wanneer je net op je werk zit!

garmtz

He jongens! Ik vond het ook een erg geslaagde dag, erg gezellig! Hebben jullie een beetje een idee waar ik hier de hele tijd over loop te l*llen... ;)  Ik heb nog absoluut geen tijd gehad voor de foto's. Misschien vanavond.

@Menno, inderdaad, het was behoorlijk koud vanmorgen! :)  Ik denk niet dat je trouwens de CD-versies wlt horen na de LP, je zou wel eens al je CD's het raam uit willen gooien! Wat mij betreft kan ik pipo de clown's greatest hits opzetten en daarna weet ik nog steeds zeker dat bij mij LP gewoon beter klinkt... ;D  Ik denk dat Frenkb daar op wel zijn mening over heeft... :D  Maargoed, het verschil tussen kabels vind je natuurlijk ook al moeilijk om te horen...  :P

Kerstmanno

Laat ik die cd nou net hebben liggen!!! Heb jij de lp? ;)

Maar ach, al mijn cd's het raam uit gooien, dat zijn er gelukkig toch niet meer dan 20 :p

En jongens, hou nou eens op mij te pesten dat ik geen tot nauwelijks verschil tussen kabels hoor!!  >:(  :'(
Aan de andere kant, het scheelt me een hoop gedoe! Maar binnenkort toch even mn oren laten uitlepelen. Kijken of op die manier wat winst te halen is!

FrankB

Citaat van: Menno op oktober 11, 2004, 10:38:16
En jongens, hou nou eens op mij te pesten dat ik geen tot nauwelijks verschil tussen kabels hoor!!  >:(  :'(
Aan de andere kant, het scheelt me een hoop gedoe! Maar binnenkort toch even mn oren laten uitlepelen. Kijken of op die manier wat winst te halen is!

Ach, je pest zelf ook genoeg dus zo af en toe incasseren is ook niet erg :P

Hopelijk hoor je op z'n minst weer recht na het uitlepelen, dat zou denk ik al een flinke winst voor je zijn! Nu maar hopen dat je niet ieder jaar terug hoeft ;)

searcher

Citaat van: FrenkB op oktober 11, 2004, 11:15:39

Ach, je pest zelf ook genoeg dus zo af en toe incasseren is ook niet erg :P

Hopelijk hoor je op z'n minst weer recht na het uitlepelen, dat zou denk ik al een flinke winst voor je zijn! Nu maar hopen dat je niet ieder jaar terug hoeft ;)

Menno is een Arcam man en wij hebben die kabels niet meer nodig met zo'n dedicated sound de bron is bepalend ;) ;D

MvrGr Searcher

FrankB

Citaat van: searcher op oktober 11, 2004, 21:17:33
Menno is een Arcam man en wij hebben die kabels niet meer nodig met zo'n dedicated sound de bron is bepalend ;) ;D

Hehehe klinkt goedkoop, maar met de M&G bij Menno hebben we wel anders gehoord. Helaas voor zijn portemonnee uiteraard ;D ;D

Kerstmanno

Citaat van: searcher op oktober 11, 2004, 21:17:33

MvrGr Searcher

Precies! Mijn Arcam laat die Gort van Garmt ver achter zich ;)

garmtz

Citaat van: Menno op oktober 11, 2004, 22:39:10
Precies! Mijn Arcam laat die Gort van Garmt ver achter zich ;)

Yeah right...  ;D

Hier de foto's trouwens...

garmtz

En met mijn hoofd er ook nog op...

Spacebass

Ik zit wel verdacht dicht bij je center Garmt...ik wilde hem echt niet stiekem meenemen  ;D

BOUBOU

garmtz