Volledige DVD R2 lijst

Gestart door Iwan, augustus 21, 2004, 17:56:28

Vorige topic - Volgende topic

Iwan

Ik ben op zoek naar een lijst (of internet link) met alle tot nu toe in Nederland-Belgie verschenen DVDs.
Wie kan me helpen?

bvbd,
Iwan

VlisChris

Je zou het eens kunnen proberen bij dvd-home.nl

KHunt-er

Yep,

Die hebben hem hier 8)

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Iwan

Bedank KHunt-er en Christiaan,

exact wat ik nodig had. Het ziet er naar uit dat ik nog flink wat te verzamelen heb ;D

VlisChris

Mag ik vragen hoeveel dvd's je momenteel hebt?

Iwan

Een magere 105 :-[

Het is heus niet de bedoeling om alle R2 discs te verzamelen. Benieuwd of iemand dat wel gedaan heeft, lijkt me quasi onmogelijk. :o

Spikebyt

Citaat van: Iwan op augustus 22, 2004, 09:07:07
Een magere 105 :-[

Het is heus niet de bedoeling om alle R2 discs te verzamelen. Benieuwd of iemand dat wel gedaan heeft, lijkt me quasi onmogelijk. :o

Hebben we hier niet eens een topic over gehad : Hoeveel DVD's zitten er in je verzameling  ??? ???
Grtnx,    Frans V.

VlisChris

Zo mager is 105 toch niet?
Heb er zelf ook zoiets. 105 a 110. Ik zou ze weer eens moeten tellen, en belangrijker: ik zou mijn dvdprofiler weer eens up2date moeten maken. Ook al weer even geleden. Morgen misschien :)