Mini meet&greet Rotterdam?

Started by Kerstmanno, July 13, 2004, 14:22:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kerstmanno

Even knopen doorhakken!

Het wordt donderdag 26 augustus!

Graag hoor ik van iedereen die gaat komen! (En dan ook nog of dat 's midddags of 's avonds het beste is?)

Groeten,
Menno

FrankB

I'll be there, denk dat 's avonds het beste is ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

BOUBOU

Zoals ik in mijn PM aan Menno al schreef is het voor mij op de donderdag onmogelijk om aanwezig te zijn  :'(

Enerzijds mijn verplichtingen op mijn werk, en anderzijds het afhankelijk zijn van het openbaar vervoer(avonduren).

Kan dit eventueel nog her overwogen worden, naar eventueel de vrijdag middag, of anders het daar op volgende weekend?

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Kerstmanno

Ik wilde het net posten. Had helaas iedereen al gepm-ed over donderdag  ::)

In elk geval, Boubou kan onmogelijk komen donderdag, wellicht dat de vrijdag voor sommigen wat lastiger is, maar wel te doen? Dan zouden we dat graag even weten. En anders misschien inderdaad de week erop. Mocht dat niet kunnen, dan houdt het helaas op, maar je bent dan altijd nog welkom hoor ;)

searcher

#54
Quote from: garmtz on July 16, 2004, 22:35:46
2e helft aug. moet lukken...

Meerijden  ::) of Jij rijdt en ik houd je lexicon vast  ;) ;D

                                                              MvrGr Searcher



garmtz

Vrijdag ook prima! 's Avonds.

searcher

Quote from: garmtz on August 11, 2004, 18:01:23
Vrijdag ook prima! 's Avonds.

Mij ook prima  ;D

                                                                        MvrGr Searcher



Leonard Shelby

Ik kan ook op vrijdag.... geen probleem.

Kerstmanno

Hmmmz, ziet er naar uit dat het dan vrijdagavond gaat worden!

garmtz

Chips! Ik kan vrijdagavond dus niet zie ik in mijn agenda. Heb ik een concert van T.Raumschmiere...  8)

Spacebass

Nooit van gehoord dus maar even op zoek gegaan

QuoteMarco Haas alias T. Raumschmiere is oprichter van het techno/house label Shitkatapult uit Berlijn, een label dat net als hijzelf de waarden van de punkbeweging hoog in het vaandel draagt: alles kan, alles mag, of, zoals ze het zelf zeggen, het concept van het label is helemaal geen concept hebben. Naast Shitkatapult gebruikt T. Raumschmiere ook labels als Kompakt, Hefty en Sender als uitlaatklep. Zijn geluid is koud, hard en rauw maar weet toch een zekere mate van funk aan te houden. Voor subtiliteit is weinig ruimte, maar wie wil er nu subtiliteit als je urenlang aan een stuk op de dansvloer staat te zweten? Het motto is gaan, en zoals hij op de hoezen van zijn platen niet nalaat de luisteraar te adviseren: met het volume op 11, alstublieft.
;D

Harry HT

Quote from: garmtz on August 11, 2004, 20:16:16
Chips! Ik kan vrijdagavond dus niet zie ik in mijn agenda. Heb ik een concert van T.Raumschmiere...  8)
Vergeet niet je oordoppen  :), de muziek is verder  8)
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

garmtz

Quote from: Harry HT on August 11, 2004, 20:45:41
Vergeet niet je oordoppen  :), de muziek is verder  8)

Ahuh, mijn muzikanten-pluggen liggen klaar... :)

QuoteMarco Haas alias T. Raumschmiere is oprichter van het techno/house label Shitkatapult uit Berlijn, een label dat net als hijzelf de waarden van de punkbeweging hoog in het vaandel draagt: alles kan, alles mag, of, zoals ze het zelf zeggen, het concept van het label is helemaal geen concept hebben. Naast Shitkatapult gebruikt T. Raumschmiere ook labels als Kompakt, Hefty en Sender als uitlaatklep. Zijn geluid is koud, hard en rauw maar weet toch een zekere mate van funk aan te houden. Voor subtiliteit is weinig ruimte, maar wie wil er nu subtiliteit als je urenlang aan een stuk op de dansvloer staat te zweten? Het motto is gaan, en zoals hij op de hoezen van zijn platen niet nalaat de luisteraar te adviseren: met het volume op 11, alstublieft.

Een artiest naar mijn hart!!  O0   Hij heeft wel een bescheiden hit gehad hoor, met het nummer "Monstertruckdriver". Hoorde is voor het eerst op 3-voor-12 en had echt nooit gedacht dat het verder zou komen dan de obscuriteit van de VPRO. Blijkbaar wel dus...  ;D

patrick_vdb

Hi,

Heb onlangs wat live-stukjes van die Raumschmiere op televisie gezien, was wel een chaotisch en fanatiek ventje op het podium ;D Niet zo mijn muziek maar veel plezier vrijdag Garmt.

"Met het volume op 11" moet ik overigens direct aan Spinal Tap denken ;D

mvrg

Patrick

garmtz

Hier wat voorproefjes van de muziek...  >:D

http://www.mute.com/t_raumschmiere/monstert.html

HEERLIJKE muziek! Luister nu trouwens John Coltrane op vinyl, ook wel een klein beetje een punker in de jazz van zijn tijd...  ;D

Kerstmanno

Hee! Stelletje topicvervuilers!!! Beetje on-topic blijven. Moet ik hier als moderator gaan optreden, het moet niet gekker worden! :P
Maar even, Boubou, misschien moet jij anders even kijken wanneer het de anderen uitkomt en jou ook. Voor mij schikt momenteel alles, omdat ik eindelijk vakantie heb. Alleen liever niet op zaterdag of zondag. Kom maar met een paar voorstellen ok?


MrPink

Quote from: garmtz on August 11, 2004, 21:25:36
Hier wat voorproefjes van de muziek... >:D
Hmmm...volgens mij slaat de plaat veelvuldig over, en is er verder wat gekraak te horen... ;)

Groetjes,
Oscar

Erik

Is idd niet helemaal dezelfde muziekstijl die jij speelt Oscar. ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

BOUBOU

#68
Quote from: Menno on August 11, 2004, 21:37:49
Hee! Stelletje topicvervuilers!!! Beetje on-topic blijven. Moet ik hier als moderator gaan optreden, het moet niet gekker worden! :P
Maar even, Boubou, misschien moet jij anders even kijken wanneer het de anderen uitkomt en jou ook. Voor mij schikt momenteel alles, omdat ik eindelijk vakantie heb. Alleen liever niet op zaterdag of zondag. Kom maar met een paar voorstellen ok?



Hier komen ze dan  :)

Ik kan in principe elke vrijdag middag zaterdag overdag, zondag overdag en 's avonds.
Verder wordt het voor mij vanaf de eerste week van september weer mogelijk om door de week een dagje vrij te nemen.
Ik weet niet hoe het met jullie vakanties cq. vrijetijd zit, maar mocht het mogelijk zijn zo lang te wachte, dan graag.  :D

MvGr. BOUBOU

edit:
verder mijn dank aan de snelle moderator die deze reply, die verkeerd terecht kwam weer even snel op de goede plaats terug gezet heeft  :D
Het valt niet mee dat replyen via een 56.k modem vanuit China  ;D
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

B.J.

Quote from: garmtz on August 11, 2004, 21:25:36
Hier wat voorproefjes van de muziek...  >:D

http://www.mute.com/t_raumschmiere/monstert.html

HEERLIJKE muziek! Luister nu trouwens John Coltrane op vinyl, ook wel een klein beetje een punker in de jazz van zijn tijd...  ;D

Toen ik die naam zag dacht ik wtf is dat nu voor muziek.
Nu luister ik het en ken ik het gewoon. Dit is vet. Bijna een soort kraftwerk. Ga denk ik even wat meer hier van luisteren!

Spacebass

Ok wat wordt de datum mensen???

en er moet ook een lijstje gemaakt worden met wie wat meeneemt.

Ik neem alleen wat kabels mee:
2 x 2 meter vdh Magnum Hybrid (brandweerslang heel dik, dus ik hoop dat hij past  ;D )
1 setje KS-1011

Harry HT

#71
Quote from: Spacebass on August 12, 2004, 22:32:39
Ok wat wordt de datum mensen???
Boubou gooide de hele planning door elkaar, alles was al geregeld  :)

De 1e week van september moet het gaan gebeuren, ik kan alle afspraken nog verschuiven voor die week, dat is dus makkelijk.
SB welke dagen kan jij niet?
Quoteen er moet ook een lijstje gemaakt worden met wie wat meeneemt.
Kom op Menno
QuoteIk neem alleen wat kabels mee:
2 x 2 meter vdh Magnum Hybrid (brandweerslang heel dik, dus ik hoop dat hij past  ;D )
1 setje KS-1011
Tegen dit geweld kan ik niet op, maar neem de volgende kabels mee:

- de MCX-2 LS kabel van Monster cable
- de The BAY C5 HYBRID


- de CS - 122 HYBRID


Spacebass neemt de The MAGNUM HYBRID mee


en de Kimber KS-1011
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Spacebass

Nou ja, de bedoeling is dat we spul meenemen die voor menno wellicht interressant kan zijn. Dus je moet gewoon naar zijn set kijken en meenemen wat je denkt dat een toevoeging zou kunnen zijn in zijn set....

garmtz

menno, kun je single-wiren? Wil ik wel mijn Blue Heaven luidsprekerkabel meenemen. En evt mijn MIT MI-330 Shotgun interlinks. Ik zie wel...