paging

Gestart door Arno P, juli 29, 2004, 07:30:09

Vorige topic - Volgende topic

Arno P

Nou, mijn 512MB zit erin en het was te merken....alles net iets soepeler. Wellicht komt dit niet zozeer door het grotere geheugen maar eerder dat er ny een merk geheugen in zit ipv een oem...

Ik heb ook "no paging" geselecteerd en dat was pas een echte vooruitgang....zonder kwalijke gevolgen tot nog toe....een echte aanrader (onder voorbehoud, eerst nog maar eens een filmpje gaan kijken en zien of er geen rare dingen gebeuren)

Johan Van Gompel

Je nieuw geheugen heeft wellicht een hogere rating en/of een lagere CAS latency. Windows File Protection uitschakelen zal je systeem nog wat vlotter maken. Ik veronderstel dat je ook de classic interface gebruikt, system restore hebt uitgeschakeld en verder alles op maximum performance hebt staan?
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Arno P

Citaat van: Johan Van Gompel op juli 29, 2004, 13:32:22
Je nieuw geheugen heeft wellicht een hogere rating en/of een lagere CAS latency. Windows File Protection uitschakelen zal je systeem nog wat vlotter maken. Ik veronderstel dat je ook de classic interface gebruikt, system restore hebt uitgeschakeld en verder alles op maximum performance hebt staan?

Inderdaad lager CAS en voor de rest de hele Xp tweak lijst (op het uitschakelen van de windows update na aangezien ik deze af en toe nog eens aan zet)  ;)