Ervaringen Ricable?

Gestart door ikkeenjij36, Gisteren om 22:02:18

Vorige topic - Volgende topic

ikkeenjij36

Zoals de titel zegt iemand ervaring met kabels van Ricable?
Italiaanse kabel fabrikant waar ik erg goede berichten van lees.
Ik weet niet of er hier ook mensen zijn die deze kabels gebruiken?
Ik ga vanaf morgen voor mijn nieuwe fronts de MAGNUS MS3 SPEAKERS (Pair, 3 meters x 2) – Speaker Audio Cable for Loudspeakers Hi-Fi gebruiken en ik zal hier iig mijn ervaringen proberen uit te leggen,ik ben principe niet een erge kabel gelover maar 1 ik kon ze voor een redelijke prijs aankopen en 2 ik ben nadat ik met stroomkabels psoitieve ervaringen had in mijn set van wat ik vindt een normale hifi set voor thuis dat ik nu dat ik mijn fronts heb geupgrade naar monitor audio silver 300 8G ik ook vondt dat deze speakers een kleine upgrade in kabels moesten krijgen,tot nu toe gespeeld met de audioquest x2 kabels.
Als er ervaringen of meningen zijn doe ze alsjeblieft kenbaar maken.
Marantz Cinema 50-Monitor Audio Silver 300 8G-RP 1400SW
APERION AUDIO ENERGY 3 Power Amplifier Class AB 3 Channels(LOVE IT)
budget surrounds en  rear heights van taga front heights dali zensor 1
Nvidea 2019 pro-rpi5 met moode  met shiit uber duo dac-Telefunken TS950(Lekker vintage)
Lg oled 55C4-Kabels AUDIOQUEST X2-Interlinks Monster Cable 3x tussen marantz en aperion en 1 x monster rca-rca 6mtr voor de subwoofer

Spijkie

Geen ervaring mee maar lees graag je bevindingen
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

Vhond

Ben ook wel benieuwd, zeker als er vergeleken gaat worden met ander kabels (en aangegeven wordt in welke set).

ikkeenjij36

Zoals  gezegd mijn set staat in mijn sig,niet echt iets speciaals of hi-fi of dure componeneten maar ik ben er erg tevreden over .
Tot nu toe gespeeld met de audioquest x2 kabels en die is voor zover ik weet uberhaupt niet afgeschermd.
Ik heb ze net aangeslotn en ik zal vandaag eens lekker veel muziek gaan luisteren want ook een paar nieuwe lp's binnen gehad en das toch wel erg leuk om weer vinyl te draaien thuis.
Marantz Cinema 50-Monitor Audio Silver 300 8G-RP 1400SW
APERION AUDIO ENERGY 3 Power Amplifier Class AB 3 Channels(LOVE IT)
budget surrounds en  rear heights van taga front heights dali zensor 1
Nvidea 2019 pro-rpi5 met moode  met shiit uber duo dac-Telefunken TS950(Lekker vintage)
Lg oled 55C4-Kabels AUDIOQUEST X2-Interlinks Monster Cable 3x tussen marantz en aperion en 1 x monster rca-rca 6mtr voor de subwoofer