Jay Maisel rip

Gestart door J.A.F._Doorhof, augustus 22, 2026, 07:47:41

Vorige topic - Volgende topic

J.A.F._Doorhof

Jay was buiten een geniale fotograaf iemand waar iedereen tegen op keek.

"If you need music for a slide show you're images aren't strong enough"

Durf dan nog maar eens ;)
En hij maakte het waar. Zelfs candid familie shots waren fantastisch.

Toen ik net bij kelbyone was heb ik verschillende interviews gedaan maar Jay dorst ik niet echt te vragen, wat afstandelijk en nors. Tot Scott zei "he's a sweetheart" en dat was hij.

Tot ver na het stoppen van de camera gingen we door. En toen we New York bezochten ging mijn telefoon "come over" en hebben we een onvergetelijke dag gehad in zijn huis.

Naast een volledige rondleiding enorm veel tips gehad die mijn werk positief veranderd hebben.

We hebben een icoon verloren en een vriend.

https://www.jaymaisel.com/collections/favorites

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

J.A.F._Doorhof

Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

maximus79

Heb laatst die docu gezien over de verhuizing vanuit zijn pand in New York, die man intrigeerde me enorm gelijk. RIP
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2 | TACTILE en BEQ topic

J.A.F._Doorhof

Dat huis staat in de blogpost.
Kan je uren verhalen vertellen over wat hij allemaal vertelde toen.

De hele muren zaten vol met negatieven en dia's. Ik vroeg toen waarom die daar zaten. Zijn antwoord was simpel .

Ik vind ze slecht en mensen gaan door het afval heen en 1 zo een slide is enkele honderden dollars waard...... En het issoleert goed....

Damn ;)
Custom installer