Samsung S99H Oled of Samsung R95H Micro RGB Graag hulp bij keuze.

Gestart door Freakymarf, mei 2, 2026, 13:24:54

Vorige topic - Volgende topic

Freakymarf

Ik zie maar weinig mensen op dit forum praten over de samsung r95h micro rgb. Is deze tv beter als de Samsung S99H. Weet iemand de verschillen uit te leggen? Ik heb momenteel een Samsung S95D alleen heb ik enorm last van lip sync issues. Zowel bij de tv luidsprekers als bij mijn home cinema set. Dit probleem loopt inmiddels al een maand bij Samsung. Die zijn niet zo vlot het defect is inmiddels al 2 keer vastgesteld. Heb een beroep gedaan op mijn geld terug. Aangezien die naar een jaar al kapot was en niet meer aanging en vanaf dag 1 lip sync problemen met apps. Zowel bij de Pioneer LX805 inmiddels verkocht en Anthem 740 8K met een Oppo UDP203 zijn de lip sync issues ook aanwezig. Het loopt ergens in de -200. Kan dat niet afstellen. Welke TV raden jullie mij aan Oled of Micro RGB? Wil sowieso geen TV meer met een one connect box. Naast de blu-ray speler heb ik nog een Xbox Series X & Nintendo Switch 2. Heeft G-Sync hier nog invloed op? Aangezien deze alleen op het Oled model zit. Kortom wat is het beste voor mijn thuisbioscoop?

minplus

Kwam bij het kiezen voor Oled bij LG uit. Uiterst tevreden.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

Church of Noise

ik zou altijd voor OLED kiezen omwille van de - mijns inziens - betere beeldkwaliteit.

Rond timing issues kan ik je helaas niet helpen, nog bij geen enkel van mijn toestellen tegengekomen
(en die omvatten: Samsung G93 sc wide screen voor bureauwerk, Philips 55OLED935, en mijn ASUS Vivobook Pro 14 OLED)
Woonkamer:   Sonus Faber Cremona (L,R&C) |  B&W M-1 (S) |  Merovinger 1/53  |  Rythmik E15HP  |  Electrocompaniet AW180  |  Marantz Cinema 30 + Dirac ART  |  nVidia Shield Pro  |  Sony UBP-X800M2  |  Bluesound Node 2i
Werkkamer:    Sonus Faber Electa Bi-Wiring  |  Michell Alecto Mono  |  Michell Argo HR & Hera  |  Michel Iso  |  Custom platenspeler  |  Chord Hugo TT  |  Audio Analogue Paganini  |  Bluesound Vault 2

Freakymarf

Ja timing issues had ik eerder ook nooit maar schijnt een bekend probleem te zijn bij de samsung s95d. Vandaar op zoek naar een nieuwe tv. Mijn tv is al defect gesteld door Samsung maar het kan nog wel even duren voordat ik me koop kan ontbinden.