Te Koop: Bioscoopstoelen Cine Home Deluxe–1x tweezit en 1x eenzit - gereserveerd

Gestart door The Luggage, maart 1, 2026, 21:23:44

Vorige topic - Volgende topic

The Luggage

Te koop: Cine Home Deluxe bioscoopstoelen

1x tweezit en 1x eenzit, telkens in het zwart.

Telkens inclusief een vloerplaat die telkens op wielen staat. Zowel de wielen als de vloerplaat zijn te verwijderen.

Aangekocht in 2020 bij Home@themovies/Cinedream

In goede staat.

Foto's staan enkele berichten hieronder.

Meer informatie over de stoelen staat hier:
https://www.cinedream.be/merk/cine-home-deluxe
https://homeatthemovies.be/products/cine-home-deluxe-bioscoopstoel-in-demo

Vraagprijs: 160 euro voor de drie stoelen samen.

Op te halen in de omgeving van Hasselt (België).

jazzy

Weet je toevallig wat de breedte op heuphoogte is, voor de wat stevigere medemens?
HT: JVC N5 - Arcam AVR 390 - Teufel M800 FCR - Quad L-series 12" sub - WS Spalluto 120" 16:9
Woonkamer: Sony KD-65XF9005 - Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40
Serre: Samsung QBR 55 - Nvidia Shield

The Luggage

Citaat van: jazzy op maart  2, 2026, 12:14:03Weet je toevallig wat de breedte op heuphoogte is, voor de wat stevigere medemens?

Zitvlak zelf is ongeveer 43 cm breed. Als je de armleuningen naar beneden doet, is er nog minstens 46 cm ruimte tussenin.

Ik heb bij de foto's enkele foto's toegevoegd met waarop een meter te zien is, ik hoop dat dit duidelijk genoeg is.

jazzy

Dank voor de moeite, ik gooi het even in de groep.

Weet trouwens niet of je het weet, maar de eerste keer dat ik de Google-link aan klikte zag ik je volledige naam. Als je graag anoniem wilt blijven kun je ze misschien beter op een andere manier uploaden.  ;)
HT: JVC N5 - Arcam AVR 390 - Teufel M800 FCR - Quad L-series 12" sub - WS Spalluto 120" 16:9
Woonkamer: Sony KD-65XF9005 - Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40
Serre: Samsung QBR 55 - Nvidia Shield

The Luggage

Citaat van: jazzy op maart  3, 2026, 11:37:27Dank voor de moeite, ik gooi het even in de groep.

Weet trouwens niet of je het weet, maar de eerste keer dat ik de Google-link aan klikte zag ik je volledige naam. Als je graag anoniem wilt blijven kun je ze misschien beter op een andere manier uploaden.  ;)

OK bedankt voor het melden. Dat was niet de bedoeling, ik ging er van uit dat dit anoniem was. Ik zoek een andere manier om de foto's te tonen.

The Luggage

Foto's deel 1

The Luggage

Foto's deel 2

The Luggage

Foto's deel 3

The Luggage

Foto's deel 4

angelo41

The Luggage

angelo41

The Luggage

The Luggage

Nog steeds gereserveerd. Hierbij nog wat foto's voor de kandidaat koper.

angelo41

The Luggage