Acapella Harlekin MkII Speakers

Gestart door sschot, januari 3, 2026, 23:18:07

Vorige topic - Volgende topic

sschot

Kwam vandaag voor de allereerste keer in "contact" door een foto die iemand doorstuurde met het merk Acapella.

Voor mij 100% onbekend.

2026-01-03_23h15_17.jpg 

Vind de looks dusdanig afwijkend en anders, dat ik ze persoonlijk ook mooi vind, alhoewel ik ze niet zelf in huis zou willen hebben.

Kent iemand deze LS?
TEAC AP-701 | Audiolab 9000Q | Volumio Rivo+ | TEAC PD-301 | Acoustic Energy AE509

chansig

Ik heb een broertje/zusje van deze speakers gehad. Type ed weet ik niet. Gekocht/geruild met iemand op het forum die dicht tegen de Belgische grens aan woonde.

Hij kreeg toen mijn von Schweikert VR 2 speakers. Later heb ik de A Cappela weer ingeruild tegen een Bryston versterker. Meneer van Diest uit Nieuwegein, die inmiddels in Aalten woont in een kast van een huis. De Bryston was voor de verkoop. Kreeg toen een paar Chinese speakers mee, ter overbrugging. Ik denk dat ik daarna iets met Scan Speak Reference kocht.

Vraag me niet naar de weergave van de speaker want dat weet ik niet meer.  :D

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

chansig

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon