Trainwreck Storm Area 51 Netflix

Gestart door Spijkie, november 18, 2025, 09:08:09

Vorige topic - Volgende topic

Spijkie

Er zijn verschillende trainwreck docus op Netflix maar deze is wel intrigerend.

Zonder al teveel weg te geven samenvattend: onwijze nerd post iets op z'n nietszeggende internet pagina met 40 volgers en de boel ontploft met ls gevolg de FBI op z'n stoep  :colgate:  en nog veel meer .
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

J.A.F._Doorhof

Vind ze allemaal erg leuk gedaan
De eerste die ik zag was de POOP cruise.
Vreemd effect is dat je dit helemaal vergeten was tot je de beelden weer zag :D

Nog een leuke serie is It's Florida Man op HBO.
Zeer vreemde dingen die alleen in Florida kunnen gebeuren. oa een Kannibaal met vlees angst :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Spijkie

Helaas heb ik geen hbo maar anders zeker gekeken, ik vind dit soort docu's erg leuk. En ook het " gevaar" wat erdoor aan t licht komt is intrigerend.
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

minplus

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 19, 2025, 10:50:14Vind ze allemaal erg leuk gedaan
De eerste die ik zag was de POOP cruise.
Vreemd effect is dat je dit helemaal vergeten was tot je de beelden weer zag :D

Nog een leuke serie is It's Florida Man op HBO.
Zeer vreemde dingen die alleen in Florida kunnen gebeuren. oa een Kannibaal met vlees angst :D

Doet me denken aan de film over een vampier die niet tegen vrouwen bijten kon oid en daarom bloed van een bloedbank stal. Fraaie film en stom dat ik niet op de titel kom.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

J.A.F._Doorhof

Weet welke je bedoeld denk ik.

Florida zijn echt nieuws items die echt gebeurt zijn dat maakt het nog extremer ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

minplus

Hij werd betrapt en voor straf werd hem bloed afgetapt. :D
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right