Echte 4k of toch blu ray

Gestart door denoontje, oktober 29, 2025, 23:26:42

Vorige topic - Volgende topic

denoontje

De schijf besteld als uhd. Bij bol afgebeeld in zwarte doos. Krijg een blauwe doos met wel en 4k wikkel. Kan iemand bevestigen dat ie inderdaad 4k is? Ala ik hem
openmaak kan ie niet retour.

maximus79

Gewoon open maken, mocht het geen 4k zijn heb je een terechte reden om terug te sturen......
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

reza

Wat Jeroen schrijft..
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

JoWa

Maak er een uitpakfilmpje van.
Kan je die altijd naar BOL sturen als bewijs.
Intel NUC G10 - LMS / Qobuz - Luxman PD-291 - Marantz SA-KI Pearl - Sony UBP-X800M2 - Linn Akurate Katalyst DSM/3 - Linn Akurate 2200/1 - Spendor D7 - LG 75UN70706LD - Hifiman Ananda BT / Hifiman Ayra Stealth / B&O Beoplay HX

Mijn showcase

Fox

Mij lijk de seal folie niet origineel.

Het lijkt als of het originele zwarte 4K doosje was beschadigt en in een standaard blauw BD doosje is gestopt. En met (standaard) shrink folie is verpakt  :o

NB die van mij zit wel in een zwart doosje.

denoontje

J.A.F._Doorhof

Als je twijfelt kan je het beste omruilen.
Geen idee of 4K UHD bij bepaalde releases/landen in een blauwe box zitten, maar de meeste zijn dacht ik inderdaad de zwarte boxen. Je kan het als het goed is op de print wel zien, nagenoeg alles BDs die ik heb staat de resolutie wel ergens geprint.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

PascalP

Heb al van meerdere gehoord dat ze deze film zo ontvangen hebben van Bol en dat de disc gewoon 4K is.
Assemblagefout? Zwarte doosjes op? Geen idee...

Anders wij twijfel terugsturen en opnieuw of elders bestellen met een zwarte box, zou ikzelf met mijn OCD ook doen  :tounge2:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - Adeo Reference White 2 - 21:9 314cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Side Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Rear Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

denoontje

Toch maar geopend en op de schijf staat iig een 4k logo

Job

Citaat van: denoontje op oktober 29, 2025, 23:26:42De schijf besteld als uhd. Bij bol afgebeeld in zwarte doos. Krijg een blauwe doos met wel en 4k wikkel. Kan iemand bevestigen dat ie inderdaad 4k is? Ala ik hem
openmaak kan ie niet retour.
Toffe film ;)