Mutrox

Gestart door Thomasdb, oktober 12, 2025, 09:48:46

Vorige topic - Volgende topic

Thomasdb

Hallo
Ik ben Thomas uit Belgie.

Ik wou even een heel speciale ervaring delen met jullie

Toen ik afgelopen zomer vertrok op mijn jaarlijkse vakantie naar Zuid Frankrijk maakte we een tussenstop in een B&B.
Die avond ontmoette ik daar een Nederlander Ronald die op heentocht was naar Spanje.
Wat babbels later bleek die man een speciaalzaak te hebben in cinemaruimtes Mutrox (has ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord)
Die avond werd ik uitgenodigd voor een bezoek aan zijn bedrijf.

En zo geschiedde dus.... Gisteren was het zo ver....
Wat werd ik daar van mijn sokken geblazen ! Wauw
De immers sympatheke Ronald blijkt een meester in zijn vak en liet me de meest waanzinnige dingen horen zien en voelen!!!

Werkelijk ongelooflijk

Als je ooit de kans krijgt dit bedrijf te bezoeken....zeker doen !!!

Wat een topper !

Thomas

CinéHome

Leuke ervaring - kan ik me voorstellen.
En een eenvoudig bezoekje is ook veilig voor je portemonee! :D
CinéHome Whatsapp +32(0)495475580 - [email protected]
"High to mid end hifi aan real world" prijzen
Home to A*BNB - A*Brand NewBox
Actieve speakers, subs en versterkers op maat. PrePro: Acurus, Trinnov en Storm Audio.
Officieel dealer van oa. Arcam, Bryston, M&K Sound, Monitor Audio, Audiovector, Elipson, Q-Acoustics, Atoll Electronique, Pro-Ject Audio, JBL, MoFi, EAT Audio, Earthquake subs & more, Atlas Cable, Supra, QED en WireWorld.

E.B 1966

Oh wat leuk joh .
Ronald en ik zijn goede vrienden van elkaar vanuit onze jeugd.
Ik ben heel wat keren bij Mutrox wezen luisteren als Ronald weer wat moois had staan .
Hoofdset , Accuphase A80   , Accuphase C-3900S , Accuphase dp770, Focal Electra 1037BE , Audioquest Niagara 3000 netconditioner , Audioquest Thunderbird zero speakerkabel , Audioquest Wind interlinks , Audioquest Hurricane netsnoeren , IsoAcoustics GAIA 2 , Creaktiv Little reference audiorack , audiostroomgroep Kemp Electronics.

Kleine set  , Marantz PM14-S1 special edition , Marantz SA14-S1 special edition  , Dali Opticon 2 mk2 , Marantz ST17 tuner , PS Audio Quintet netfilter

Peerless Monster

Ik heb hier de Chunkz hangen van Mutrox en van dezelfde stof heb ik ook gordijnen hangen in mijn luisterruimte. Niet te tillen zwaar en enorm dempend. Prachtige spullen maken ze!
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

garmtz

Ik heb er 3 jaar gewerkt!  :tounge2:

Witalik

Citaat van: Peerless Monster op januari 12, 2026, 16:28:02Ik heb hier de Chunkz hangen van Mutrox en van dezelfde stof heb ik ook gordijnen hangen in mijn luisterruimte. Niet te tillen zwaar en enorm dempend. Prachtige spullen maken ze!

Wat voor gordijnen zijn dat? Ik kan alleen lappen tekst vinden op die site maar nergens producten  :hehe:
Sony X80L - Marantz SR-7011 - Bowers en Wilkins 603-S1 / HTM6S2AE / 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels

"Showcase"

Maximus_Aurelius

Citaat van: Peerless Monster op januari 12, 2026, 16:28:02Ik heb hier de Chunkz hangen van Mutrox en van dezelfde stof heb ik ook gordijnen hangen in mijn luisterruimte. Niet te tillen zwaar en enorm dempend. Prachtige spullen maken ze!

Die ChunkZ waren oorspronkelijk van Boldz ;), onderdeel van Mutrox. Zelf heb ik deze ook plus twee verplaatsbare PanelZ op sockel.
Heb vernomen dat BoldZ niet meer is en of Mutrox  nog  producten van Boldz levert  weet ik niet.
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶