Eversolo T8

Gestart door marco73, september 17, 2025, 18:24:42

Vorige topic - Volgende topic

AudioLaan

Officieel dealer van o.a. ATC | Audio Research | Elipson | Eversolo | Fischer&Fischer | Gato-audio | JBL premium | Kensington MC cartridges | Matrix audio | MoFi | Morel | Musical Fidelity Nu Vista |  Norstone |  QED | PlixiR | Pro-Ject | Revival Audio | Roboli design | Triangle hifi | Ultrafide | YBA | Wiim

+31 6 20 371 207 ook whatsapp
https://www.audiolaan.nl/

Leeuwarden

Oh, dan hebben we het toch al over de C11,3?

AudioLaan

Mogelijk. Maar die is dan in 2034 leverbaar.
Officieel dealer van o.a. ATC | Audio Research | Elipson | Eversolo | Fischer&Fischer | Gato-audio | JBL premium | Kensington MC cartridges | Matrix audio | MoFi | Morel | Musical Fidelity Nu Vista |  Norstone |  QED | PlixiR | Pro-Ject | Revival Audio | Roboli design | Triangle hifi | Ultrafide | YBA | Wiim

Leeuwarden

Nou goed dan, zal er niet meer naar vragen...

AudioLaan

Is niet lullig bedoeld hoor. Ik gok dat 10% van de T10 die beging juni is besteld (en betaald) tot heden is geleverd. A8 gen2 en ME is nu ook te bestellen (en te betalen) Zal niet anders gaan. C10 is nog niet bestelbaar net als die guitige eindversterkertjes. Maar dat zal weer zo gaan. 

HuubF

Citaat van: AudioLaan op augustus 15, 2026, 10:53:36Vertel?

Ik ben natuurlijk een ouwe zak maar ik heb meer waardering voor merken die in 1 keer iets goeds neerzetten en daar dan jaren op teren. Maar ja, die moeten vechten om te overleven. Van de geweldige Sugden Masterclass LA4 zijn er hoogstens 700 verkocht. Topping en Eversolo zullen een stuk beter draaien omdat iedereen alleen maar bezig is met het in de gaten houden van nieuwe versies. En die willen ze dan natuurlijk hebben.
Roon server (NUC), iFi Zen Stream (op coax), Benchmark DAC3 HGC, Sugden LA4, Purifi Eval1, JBL HDI-1600, netwerk en stroom OK, Roon met Qobuz/Tidal, Grimm en Supra kabels, Audiotegel.

AudioLaan

De sugden is een voorversterker en daarmee onvergelijkbaar met de ontwikkelingen op de markt voor streamers. Eversolo breidt het pakket vooral uit. 6 serie, 8 serie, 10 serie. En in die volgorde van introductie zie je nu gen2 versies komen. Geïnspireerd door wensen van klanten. (Lps, hdmi arc enz..) Een T10 is geen nieuwe T8, maar een duurdere versie die ze nog niet hadden. Net als de C10 klok. Die hadden ze ook nog niet maar kennelijk is er behoefte aan. Net als de eindversterkers die nog komen.

Wat ik wel bijzonder vind, is dat het blijkt dat ze hun afnemers als bank gebruiken. Voorraden zijn er weinig. Zodra een bestelling binnenkomt moet die eerst betaald worden en dan worden ze geproduceerd. Importeurs kunnen of willen deze periode ook niet financieren, dus laten de winkels ook gelijk betalen. En dan zijn er winkels die apparaten die ze nog niet hebben verkopen als pre order. Een soort crowdfunding wordt het dan.

WDitters

Citaat van: holco op augustus 15, 2026, 12:05:33Ik denk dat Eversolo ondertussen wel wat hoger gekwalificeerd mag worden dan Topping  ;D

Er is inmiddels meer dan een maand verstreken sinds ik de T10 bij Mark op heb gehaald en ik kan nu zonder meer stellen dat de T10 als een duidelijke verbetering ten opzichte van de T8 moet worden beschouwd. Hij klinkt in vrijwel elk opzicht gewoon voller en volwassener. Een absoluut schot in de roos voor Eversolo, ik kan er niets anders van maken. Dit is gewoon een high-end produkt ...
Headphones: Abyss Joal / ZMF Atrium Open LTD Cocobolo / ZMF Caldera Closed LTD Shedua
Desktop: Eversolo T10 2x4tb (Pink Fuse) ->USB-> LAiV µDDC ->I2S-> LAiV Harmony DAC (Purple Fuse) -> Niimbus US5 PRO
Cables: Lavricables Grand Silver, Forza Noir Hybrid / Forza Noir HPC mk2 / Cardas Clear / Ricable Dedalus XLR / Ricable Dedalus USB / Tubulus Concentus I2s v2
Other: Audioquest Niagara 1200 + Audioquest Monsoon power cable / Essential Audio Tools Current Conductor L power cables / Phonosophie Copper power cables / LHY AS6 + ADot SFP + Supra Cat8 ethernet + Mutec REF10 Nano OCXO Master Clock