Eversolo T8

Gestart door marco73, september 17, 2025, 18:24:42

Vorige topic - Volgende topic

Spijkie

Citaat van: WDitters op juli 27, 2026, 20:11:18Ik denk dat dat een rake observatie is ... Mijns inziens gebeurt dat inderdaad ook teveel ...Ik heb eigenlijk maar 2x een Lumin U2Mini voorbij horen komen, en slechts 1x de Hifi Rose RS130 en 1x de Matrix NT-1 ....

Hoewel dit tegelijkertijd wel bewijst wat een goede speler de T8 was en is ... Eversolo heeft daarmee de lat voor anderen tamelijk hoog gelegd als het om prijs-kwaliteitsverhouding gaat, inclusief zichzelf

Zal ook voor een groot gedeelte door de prijs komen, de T8 is echt scherp geprijsd tov een lumin u2 mini
T+A Symphonia, Audiosolutions figaro S2, Atlas power, atlas mavros LS grun, Ansuz A3 digital, Axxess ethernet, Axxess switch.

marco73

Ja de T8 is voor het geld ontzettend goed de Lumin klonk bij mij wat minder.
Toch knap dat ze vanuit het niet de markt op de kop hebben gezet.
TV:LG c1 55" oled , Hisense 75"led| Beamer Epson  ls11000 | Scherm: 160"| Receiver: Marantz Cinema 40| Streamer Eversolo T8 / Stereo voorversterker: Rotel Michi P5 | Eindversterker: Mark Levinson 533H| Blu Ray speler: Panasonic DP-UB9004 | Front: AudioSolutions Figaro XL| Center: AudioSolutions Figaro C | Surrounds: Klipsch 402S | Rear Surrounds: Klipsch Rf82MK2 | Front Height: Klipsch RB41 | Rear Height: Klipsch RB41 | Subwoofers front: Dual  Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 | Xbox X

ElpeeTwaalf

Goede presentatie.

Leeuwarden

Ja, goede, beknopte, uitleg over deze streamer. Jammer dat ze weer alleen de T8 vergelijken. Ik zou het veel fijner vinden te horen waar je deze streamer kan plaatsen binnen het veld van beschikbare concurrenten. Van duur tot goedkoop of andersom.
Ik kwam zelf nog een Audiobyte Superhub tegen. Ietsje duurder, minder bling bling. Na enig nadenken kwam ik tot de conclusie dat ikzelf bijna nooit naar het scherm van mijn huidige streamer kijk. Ik doe alles via de app...

brt

Schermpje is leuk maar wat mij betreft ook niet meer dan dat. Ik zou er zelf denk ik ook zelden naar kijken.

Hoe hifirose dat dan weer heeft gedaan vind ik wel erg mooi ogen. Maar ja, ben je wellicht ook snel op uitgekeken...
Paradigm Persona 3F • TEAC AP-701 • TEAC UD-701n • Melody Pro88 mk2 • PS Audio Stellar PowerPlant P3 • Kabels van Audioquest en ViaBlue

holco

Om eerlijk te zijn ben ik best nieuwsgierig naar hoe de T10 zich verhoudt tov HQPlayer   ;D
My Showcase

Minisforum MS-A1 HQPlayer-6 - Eversolo T8 / Audio-GD DI-25HE / Audio-GD R8HE mk3 DAC / Audio-GD HE-1 mk3 preamp / Daudio ASP / Hypex Nilai-500 mono's (mid-hoog) / Hypex Nilai-500 mono's (woofers) / Daudio C1 (diy versie) / Rythmik F18 subwoofer / Mundorf Angelique (mid/hoog) /  Sommer Cable Elephant SPM440 (woofers) / Preffair X430 XLR kabels / Curious Evolved USB kabel / Pangea Premier SE mk2 HDMI-i2s kabel / Canare Digital coaxial 75 Ohm BNC kabel / Power regenerator AG1500S / LAPP ÖLFLEX CL 110 CY 3G1,5 Power cables.

Leeuwarden

Vanmiddag even snuffelen aan een T10. Ben zelf erg nieuwsgierig naar de werking van het ding. Zal er vast ook wel even naar mogen luisteren maar uiteindelijk zegt dat weinig totdat je het op je eigen setje kan beluisteren. Misschien komt dat nog. Als er dan een transport is dat je aandacht vangt dan ga je ook rondsnuffelen wat er nog meer is wat voor mij interessant is. Kom ik tot het volgende lijstje in willekeurige volgorde:
T10
T10 icm HQP
Audiobyte Superhub (Gek apparaat, nauwelijks een review over te vinden)
Matrix MS-1c (Dan komt er weer ruimte in de stekkerdoos)
Of gewoon mijn Auralic G1 met HW voeding blijven gebruiken wat het moet wel een upgrade worden en niet min of meer gelijkblijvend...

holco

Citaat van: Leeuwarden op augustus  6, 2026, 11:19:18Vanmiddag even snuffelen aan een T10. Ben zelf erg nieuwsgierig naar de werking van het ding. Zal er vast ook wel even naar mogen luisteren maar uiteindelijk zegt dat weinig totdat je het op je eigen setje kan beluisteren. Misschien komt dat nog. Als er dan een transport is dat je aandacht vangt dan ga je ook rondsnuffelen wat er nog meer is wat voor mij interessant is. Kom ik tot het volgende lijstje in willekeurige volgorde:
T10
T10 icm HQP
Audiobyte Superhub (Gek apparaat, nauwelijks een review over te vinden)
Matrix MS-1c (Dan komt er weer ruimte in de stekkerdoos)
Of gewoon mijn Auralic G1 met HW voeding blijven gebruiken wat het moet wel een upgrade worden en niet min of meer gelijkblijvend...

Ben erg benieuwd naar jouw bevindingen.

Ik weet niet of de T10 een nieuwere NAA-implementatie heeft dan de T8, maar met de T8 zijn er inmiddels meerdere meldingen van instabiliteit in combinatie met HQPlayer. Ook ik heb daar behoorlijk mee geworsteld, terwijl dezelfde hardware via een directe USB-verbinding volledig stabiel bleek. Ik hoop dat Eversolo dit met de T10 heeft verbeterd.
My Showcase

Minisforum MS-A1 HQPlayer-6 - Eversolo T8 / Audio-GD DI-25HE / Audio-GD R8HE mk3 DAC / Audio-GD HE-1 mk3 preamp / Daudio ASP / Hypex Nilai-500 mono's (mid-hoog) / Hypex Nilai-500 mono's (woofers) / Daudio C1 (diy versie) / Rythmik F18 subwoofer / Mundorf Angelique (mid/hoog) /  Sommer Cable Elephant SPM440 (woofers) / Preffair X430 XLR kabels / Curious Evolved USB kabel / Pangea Premier SE mk2 HDMI-i2s kabel / Canare Digital coaxial 75 Ohm BNC kabel / Power regenerator AG1500S / LAPP ÖLFLEX CL 110 CY 3G1,5 Power cables.

holco

My Showcase

Leeuwarden

Niet gaan wachten op mijn bevindingen...  8) Ik ben nog lang niet zo ver. HQP staat ook beslist niet bovenaan mijn lijstje ondanks dat het wel erg goed kan klinken.

holco

Citaat van: Leeuwarden op augustus  6, 2026, 11:54:44Niet gaan wachten op mijn bevindingen...  8) Ik ben nog lang niet zo ver. HQP staat ook beslist niet bovenaan mijn lijstje ondanks dat het wel erg goed kan klinken.

Dan nog ben ik nieuwsgierig  ;) 
My Showcase

Leeuwarden

Goed, ik kom net terug van een enorm leuk bezoek aan een kleine audiowinkel in het pittoreske Leeuwarden. Een winkel waar het gaat om de essentie van het luisteren. Op mijn verzoek niet geluisterd. M.i. een zinloze actie als je dat niet thuis kan doen. Ik mocht even fijn met de app bezig om te kijken of die goed werkbaar is. Ja, dat heeft Eversolo echt goed voor elkaar. Veel vragen gesteld en antwoorden gekregen. De T10 is een mooi apparaat maar ook een apparaat met veel poespas waar ik weinig interesse in heb. Geen behoefte aan een haardvuur op het scherm.
Ik vroeg vervolgens of hij ook nog iets "beters" verkocht. Jawel, een Grimm MU2, als ik het goed heb onthouden. Die valt voor mij net ietsje buiten het budget... Dus toen noemde ik mijn kandidaten. Bij "Audiobyte" was hij even verbaasd dat net dat merk ter sprake kwam, hij had er net een gesprek over gehad als merk tussen Eversolo en Grimm. Ik begrijp dat hij een demo exemplaar gaat vragen en dan neem ik mijn eigen dac mee om vervolgens wel te gaan luisteren naar de verschillen tussen T10 en Audiobyte. Ik was nogal verrast dat die mogelijkheid zomaar in de schoot werd geworpen want het is m.i. een erg onbekend merk waar bijna geen review over te vinden is. Wordt vervolgd.