EISA awards

Gestart door CineSmurf, augustus 19, 2025, 10:50:45

Vorige topic - Volgende topic

CineSmurf

Ik zag dat de nieuwe eisa awards zijn uitgereikt. EISA
Is hisense echt zo'n goed merk, of hebben ze dit jaar de eisa awards gesponsored?
JVC DLA-NZ500; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

ghazoo

Rob46

Hegel H600 met een leuke switch, luidsprekers en kabeltjes. Dat is het......

CineSmurf

Ok, dus echt wel een serieus en goed merk dus.
JVC DLA-NZ500; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

WilcoL

Ik heb nooit echt veel waarde aan EISA gehecht. Kan alleen maar zeggen dat ik nu een kleine 5 maanden een 55" Hisense 55U79NQ heb hangen die voor het belachelijke lage bedrag waarvoor ik hem nieuw heb gekocht echt een enorm mooi plaatje neerzet. Echt veel beter dan mijn oude Pana G60 op de beperktere kijkhoek na...
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Hisense 55U79NQ - Denon AVC-X4700 - Quadral Platinum M4, M2 & M1 - Tannoy Arena - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Denon DBT-3313 - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Zidoo z1000 Pro - Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500

ghazoo

Citaat van: CineSmurf op augustus 19, 2025, 14:06:31Ok, dus echt wel een serieus en goed merk dus.

Onbekend maar er zijn nog andere merken zoals Solara en TCL.
Otto verkoopt Grundig tv's.

Fox

Ik denk dat de merken Hisence en TCL onderschat worden.

Bv als ik dit lees:

TCL has a total of 7963 patents globally, out of which 4937 have been granted. Of these 7963 patents, more than 60% patents are active. China is where TCL has filed the maximum number of patents, followed by United States of America and Europe.

TCL remains at the forefront of innovation, investing heavily in QLED technology with a total of 2,485 patents. With a dedicated team of nearly 100 experts and an international Quantum Dot Lab, TCL continues to push the boundaries of display technology.

Dan zie je ze heel erg aan innovatie doen en dat zal zeker gevolgen hebben.

Citaat van: CineSmurf op augustus 19, 2025, 14:06:31Ok, dus echt wel een serieus en goed merk dus.

J.A.F._Doorhof

Veel merken zijn hier niet bekend. Tot ze het wel worden

Denk aan gitaren van ibanez (Japan)
Bij de Evs, BYD etc.
Zijn zoveel voorbeelden van merken uit landen die met de nek werden aangekeken.

Allemaal begonnen als een kopie en door gegroeid naar wereld bedrijven met een enorme stroom aan innovatie.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"