SVS 25-31 PC-Plus met brom

Gestart door theo_reet, juli 15, 2025, 15:21:52

Vorige topic - Volgende topic

theo_reet

Beste forumgenoten,
Inmiddels heb ik al een hele tijd deze SVS sub, maar de afgelopen tijd gebeurt het steeds vaker dat er "ineens" en brom/zoem of dergelijke uit deze sub komt. Overdag kan het zomaar zijn dat er ineens een hoop kabaal kan komen zodat het lijkt alsof we aan het verbouwen zijn. Als ik dan tegen de LFE kabel aan tik kan het soms zijn dat het weer ff goed gaat, maar soms ook dat het dermate gaat "klappen" dat de zekering van de sub eruit klapt.
Inmiddels ookal een 3 tal verschillende kabels getest om uit te sluiten dat het niet daar vandaag kwam , maar helaas geen oplossing.
Nu is mijn vermoeden dat het in de ingebouwde bash versterker zit, iemand die dit herkend en misschien een tip kan geven waar ik kan/moet kijken ?

chansig

Jossie een pm sturen. De versterker naar hem opsturen. Tenzij je kennis van zaken hebt het dan zelf doen. Maar geen idee waar je dan naar moet kijken.

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

theo_reet

Citaat van: chansig op juli 15, 2025, 15:32:05Jossie een pm sturen. De versterker naar hem opsturen. Tenzij je kennis van zaken hebt het dan zelf doen. Maar geen idee waar je dan naar moet kijken.

Gr. Hans

Thnx ga ik doen