Trage verbinding Nas met laptop.

Gestart door maximus79, juni 7, 2025, 17:51:16

Vorige topic - Volgende topic

sschot

Ik zie in de Box 12 geen instellingen waarmee je de bandbreedte per gebruiker kan beperken, dus ik denk niet dat het daar in kan/zal liggen.

Dat je over 2 Wifi kaarten hetzelfde probleem hebt, maakt het wel apart. Heeft Windows hier een instelling voor zitten, geen idee zo uit mijn hoofd.

Heb je al een keer je netwerkinstellingen volledig gereset op je laptop, moet eenvoudig kunnen, ff op googelen.
TEAC AP-701 | Audiolab 9000Q | Volumio Rivo+ | TEAC PD-301 | Acoustic Energy AE509

sschot

windows
instellingen
netwerk en internet
geavanceerde netwerk instellingen

scroll omlaag naar meer instellingen
Netwerk opnieuw instellen

Zou ik eens ff proberen
TEAC AP-701 | Audiolab 9000Q | Volumio Rivo+ | TEAC PD-301 | Acoustic Energy AE509

maximus79

Citaat van: sschot op juni 11, 2025, 17:49:28windows
instellingen
netwerk en internet
geavanceerde netwerk instellingen

scroll omlaag naar meer instellingen
Netwerk opnieuw instellen

Zou ik eens ff proberen

Had ik al geprobeerd, ben op dit moment de laptop opnieuw aan het instellen.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

maximus79

He He!! Na opnieuw instellen doet hij het eindelijk goed. Zit op 110MB/s over de wifi naar de nas!
Bedankt voor het meedenken mensen!
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

J.A.F._Doorhof

Waarschijnlijk toch ergens een setting die je gemist heb. In windows zit dat soms wat verstopt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"