Gemakkelijke all-in-one voor 80+ advies gevraagd

Gestart door Richi, juni 4, 2025, 08:50:53

Vorige topic - Volgende topic

mikekiwi

Ik heb de Wiim Amp hier thuis staan en ben er serieus zeer tevree mee. Is bij mij gekoppeld aan een setje Q-acoustics speakers en een Rel subwoofertje en klinkt echt goed. 
Afstandbediening is niet heel groot, maar wel met duidelijke knoppen waarmee je voorkeuzes in kunt stellen. Voordeel is ook dat het een Bt-afstandbediening is. Wiim Amp hoeft dus niet in het zicht en je hoeft ook niet te richten met je a.b.
Maar de Wiim Amp heeft dus geen display, daar lever je dus op in. Tenzij je er een tablet oid aan koppelt uiteraard

Richi

Ik heb zowel de Wii Amp, Wii Amp Pro als de Powernode 330 voorgelegd aan mijn ouders. Hun voorkeur ging uit naar de laatste, mede door de mooie (los verkrijgbare) afstandsbediening met 10 voorkeuzes. Aangezien @Laan er nog één heeft liggen, en we die kunnen overnemen voor een fijne prijs, gaat die het worden.

Bedankt allemaal voor jullie meedenken. Dat wordt zeer gewaardeerd!

PS1. De Naim Atom HE staat in de zitkamer zijn kunsten te vertonen sinds gisteren. Ook wel fijn dat die hier blijft.
PS2. De AB van de powernode is via IR, dus die moet wel in het zicht staan, enige nadeel zover.
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • 5 x Elac Debut 6.2 • 3 x JBL Stage 200P • A*BNB 2x12" • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Mac Mini M2 Roon server • Cisco Meraki ms220-8P Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

Dura

Citaat van: Richi op juni  9, 2025, 10:30:28Ik heb zowel de Wii Amp, Wii Amp Pro als de Powernode 330 voorgelegd aan mijn ouders. Hun voorkeur ging uit naar de laatste, mede door de mooie (los verkrijgbare) afstandsbediening met 10 voorkeuzes. Aangezien @Laan er nog één heeft liggen, en we die kunnen overnemen voor een fijne prijs, gaat die het worden.

Bedankt allemaal voor jullie meedenken. Dat wordt zeer gewaardeerd!

PS1. De Naim Atom HE staat in de zitkamer zijn kunsten te vertonen sinds gisteren. Ook wel fijn dat die hier blijft.
PS2. De AB van de powernode is via IR, dus die moet wel in het zicht staan, enige nadeel zover.

Goede keuze, de N330 en niet de Powernode Edge. Die laatste is wel 400,- goedkoper maar je levert flink in aan vermogen, niet alleen 80 VS 40 watt, maar de Edge is een all digital versterker, mooi concept maar door het gebrek aan feedback minder compatibel. 
De RC1 AB is veel te duur maar ik zou hem nooit meer kwijt willen, werkt heerlijk, niet erg richtingsgevoelig, mooi ding en doet 2 jaar met een knoopcelletje.
Harbeth P3ESR, Powernode N331, LG G3 55'. Less is more.

naish123

Wat is de praktijk ervaring met de Bluesound?

Ik zit met een vergelijkbaar geval bij mijn ouders. Sonos connect gekoppeld aan een Marantz receiver. Ze gebruiken hoofdzakelijk de radio en draaien een beetje cd's. De Sonos app is nog de oude versie dus niet zo gebruiksvriendelijk. Ik kijk ook naar een Wiim amp Ultra. Als er maar een afstandsbediening bij zit waar je voorkeuze zenders kan instellen.
Hypex pre amp - Ian Canada streamer - PreDIGin Dac - Roon - 303.2 CR monoblokken - Spendor A4 - Dual 704

Richi

Citaat van: naish123 op januari 18, 2026, 16:50:22Wat is de praktijk ervaring met de Bluesound?

Ik zit met een vergelijkbaar geval bij mijn ouders. Sonos connect gekoppeld aan een Marantz receiver. Ze gebruiken hoofdzakelijk de radio en draaien een beetje cd's. De Sonos app is nog de oude versie dus niet zo gebruiksvriendelijk. Ik kijk ook naar een Wiim amp Ultra. Als er maar een afstandsbediening bij zit waar je voorkeuze zenders kan instellen.
Bij de bluesound had ik een afstandsbediening gekocht, maar door het ontbreken van een display kreeg mijn moeder het niet onder de knie.

Dus uiteindelijk bij @AudioLaan een Eversolo Play CD edition voor ze gekocht. Dat was een schot in de roos. Een groot duidelijk display en goed te bedienen door ze. Wel heel veel opties met het risico daar in te verdwalen, maar de home knop maakt dan alles weer goed. En ze draaien weer cd's!
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • 5 x Elac Debut 6.2 • 3 x JBL Stage 200P • A*BNB 2x12" • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Mac Mini M2 Roon server • Cisco Meraki ms220-8P Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

naish123

Hypex pre amp - Ian Canada streamer - PreDIGin Dac - Roon - 303.2 CR monoblokken - Spendor A4 - Dual 704