Voetbalouders op Netflix

Gestart door J.A.F._Doorhof, mei 19, 2025, 13:12:35

Vorige topic - Volgende topic

J.A.F._Doorhof

Als je het gemist mocht hebben, dit is een echte aanrader.
Van de makers van de Luizenmoeder is de focus nu op het sportveld gericht.

Iedereen die wel eens langer bij een club heeft mee gedraaid zal de personages herkennen (alleen maal 100) en vooral de situaties. Maar zelfs als je nooit op of rond het veld hebt gestaan, of niets hebt met voetbal is dit echt een hilarische serie.

Het is in een avond af te kijken, maar zorg wel voor schoon ondergoed :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

jazzy

Even een review gelezen maar ziet er inderdaad grappig uit. Die gaan we zeker kijken.
HT: JVC N5 - Arcam AVR 390 - Teufel M800 FCR - Quad L-series 12" sub - WS Spalluto 120" 16:9
Woonkamer: Sony KD-65XF9005 - Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40
Serre: Samsung QBR 55 - Nvidia Shield

chansig

Schoon ondergoed had ik niet nodig. Maar heb me meer dan prima vermaakt.

Ja, precies.

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Peerless Monster

Wij zijn groot fan van René van 't hof.
Heerlijk hoe hij dit karakter neerzet.
Beetje zoals van Stamelen in het Sinterklaasjournaal. Pracht kerel.

Gisteren uitgekeken en heb echt wel flink hardop moeten lachen. Ik vond het een leuke serie. En tranen in de ogen hoe Ilse zoveel vrolijkheid kan brengen met haar act. Heerlijk.

Ik ben blij dat mijn zoon badmintont.
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

blue-eyes

Citaat van: Peerless Monster op mei 19, 2025, 16:11:29Wij zijn groot fan van René van 't hof.
Heerlijk hoe hij dit karakter neerzet.
Beetje zoals van Stamelen in het Sinterklaasjournaal. Pracht kerel.

Gisteren uitgekeken en heb echt wel flink hardop moeten lachen. Ik vond het een leuke serie. En tranen in de ogen hoe Ilse zoveel vrolijkheid kan brengen met haar act. Heerlijk.

Ik ben blij dat mijn zoon badmintont.

Hij heeft de genen voor het voetballen niet van vaders meegekregen denk ik :D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;