Mark Levinson 600 series

Gestart door J.A.F._Doorhof, mei 17, 2025, 09:45:00

Vorige topic - Volgende topic

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Peerless Monster

Liefhebbers? Rijke stinkerds denk ik eerder Frank  :tounge:

Ik vind ze denk ik niet mooi om te zien. Niet mijn cupje

Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Maximus_Aurelius

Op de High end waargenomen.
Tja wat moet je hiervan zeggen. Is geen ML meer qua uiterlijk. Maar dit is persoonlijk.
Weet je wat het leven je uiteindelijk leert?
Dat niet iedereen tot het einde bij je zal zijn. Sommigen vergezellen je slechts een paar hoofdstukken, sommigen maar een enkel moment en sommigen laten littekens achter, zelfs lang nadat ze er niet meer zijn.
Je dacht vroeger dat je iedereen moest vasthouden, elke vriendschap moest redden, elke liefde voor je moest laten vechten. Maar... uiteindelijk begrijp je dat mensen...
hoe goed je ook voor ze bent geweest het heeft niet altijd iets met jou te maken.
Sommige mensen maken gewoon deel uit van je verhaal, niet van je hele leven. Het moeilijkste is niet loslaten maar accepteren dat sommige herinneringen mooier zullen blijven.

J.A.F._Doorhof

Het is een kwestie van diminishing returns
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

chansig

Ik zou denken smaak.

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

J.A.F._Doorhof

Over smaak valt niet te twisten
Prijs moet je je soms afvragen of iets het waard is.

Voor de achterkanaaltjes denk ik dat het absoluut wat prijzig is ;)
Custom installer

Mao

Citaat van: J.A.F._Doorhof op mei 18, 2025, 10:03:54Over smaak valt niet te twisten
Prijs moet je je soms afvragen of iets het waard is.

Voor de achterkanaaltjes denk ik dat het absoluut wat prijzig is ;)

Ik de jaren 80 heb ik nogal wat commerciële gesprekken gehad met toen High End dealers en fabrikanten. Over prijzen waren ze toch wel eenduidig:

Als de prijs laag is wordt je in deze business niet serieus genomen!!
Luidsprekers: JBL 4350 Studio monitoren Versterkers: McIntosh C2700 buizen voorversterker, McIntosh MC312 voor het laaag < 250Hz, McIntosh MC2152 buizen voor midden/hoog > 250Hz, Bryston 10B Electronisch Crossover
Marantz CD 17, Roon met NAS en Lumin U2 streamer. Custombuild Interlinks en Luidspreker kabels
Slaapkamer: WiiM Amp plus, KEF C75 ( volledig gerestaureerd) bronnen via Roon +tv.

J.A.F._Doorhof

@Mao
Een van de redenen dat we ons alleen richten op projectie.

Dit soort bedragen (met alle respect) gaat gewoon nergens over. En dan zul je zien dat ze ook nog vaak in slecht of niet optimaal klinkende ruimtes worden geplaatst.

Custom installer