LAB12 Gordian: netfilter/power distributor/ conditioner

Gestart door bulldog, april 18, 2025, 18:13:07

Vorige topic - Volgende topic

bulldog

Gaat weg omdat ik gewoon géén plaats meer heb sinds de aankoop van de ASR én die laatste toch al volledig batterijgevoed is-een netfilter ofzo gaat sowieso minder uithalen bij deze. Zou dan enkel nog voor m'n streamer gebruikt worden en dan kan ik beter naar iets kleiners uitkijken. Iemand een idee wat er voor te vragen? Ik denk dat ie minder dan een jaar geleden gekocht is, moet de bon bekijken. Doos natuurlijk aanwezig.

NAD C658 ~ ASR emitter II exclusive ~ Zidoo X20 ~ Tannoy Turnberry GR OW  ~ Zappiti One SE 4K HDR ~ Arendal 1723 subwoofer 3 ~ mhzs cd88 ~ oppo BD ~  Koeling: Aircom S8 ~ Sharkwire stroomkabels(alles) ~ Audioquest rocket 44 ~  ̷L̷A̷B̷1̷2̷ ̷g̷o̷r̷d̷i̷a̷n̷

Vhond

chansig

Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

bulldog

Citaat van: chansig op april 19, 2025, 07:33:01500 euro.

Gr. Hans

Ik wist dat ze in NL vaak voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, maar jij wil zelfs vóór die eerste rij gaan plaatsnemen...dat wordt moeilijk zitten.  ::)

NAD C658 ~ ASR emitter II exclusive ~ Zidoo X20 ~ Tannoy Turnberry GR OW  ~ Zappiti One SE 4K HDR ~ Arendal 1723 subwoofer 3 ~ mhzs cd88 ~ oppo BD ~  Koeling: Aircom S8 ~ Sharkwire stroomkabels(alles) ~ Audioquest rocket 44 ~  ̷L̷A̷B̷1̷2̷ ̷g̷o̷r̷d̷i̷a̷n̷

chansig

Geen idee. Ken het apparaat niet. Als jij geen zin hebt om het net wat af te struinen dan heb ik daar ook geen zin in.

Ik krijg bij dit type topics altijd het gevoel dat de starter geen zin heeft om een ad aan te maken. Hoopt op iemand die dan via een pm een prima bod doet. Wat men al een soort in hun hoofd heeft zitten.

Maar allemaal gevoel en kan in jouw geval compleet mis zitten. Dan bij deze alvast mijn excuses dat ik je opzadel met mijn wantrouwen.

Maar even zelf googelen en je hebt een prima indicatie.

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

bulldog

Citaat van: chansig op april 19, 2025, 09:32:20Geen idee. Ken het apparaat niet. Als jij geen zin hebt om het net wat af te struinen dan heb ik daar ook geen zin in.

Ik krijg bij dit type topics altijd het gevoel dat de starter geen zin heeft om een ad aan te maken. Hoopt op iemand die dan via een pm een prima bod doet. Wat men al een soort in hun hoofd heeft zitten.

Maar allemaal gevoel en kan in jouw geval compleet mis zitten. Dan bij deze alvast mijn excuses dat ik je opzadel met mijn wantrouwen.

Maar even zelf googelen en je hebt een prima indicatie.

Gr. Hans
Tja, als je het apparaat totaal niet kent, zie ik niet in waarom je überhaupt reageert.

Ik struin het net héél vaak af, maar er zijn 4 in totaal te koop in Europa, allemaal nieuwe toestellen, niet erg indicatief dus. Vond daarom de vraag ietwat gerechtigd.

Maar goed, een medeforummer komt de Lab12 morgen ophalen voor een prijs die ik inderdaad ongeveer in m'n hoofd had zitten(maar die ik evengoed wou toetsen omdat ik er ook verschrikkelijk naast kon zitten). Dus ergens zal er ook wel wat waarheid in dat deel van je antwoord zitten. ;)