Hoe makkelijk zijn onze achtergronden schoon te maken

Gestart door J.A.F._Doorhof, januari 14, 2025, 15:42:41

Vorige topic - Volgende topic

J.A.F._Doorhof

Vaak word er gevraagd waarom iemand voor onze achtergronden zou kiezen als je ook voor een goedkoper alternatief kan kiezen.

De redenen zijn eigenlijk heel simpel.

1. Reflecties
Je kan bij de goedkope kwaliteit achtergronden vaak reflecties zijn en flare.
Op onze vinyl achtergronden is dit probleem niet tot nagenoeg niet aanwezig, door een speciale coating op het vinyl te gebruiken. Op profabric is het helemaal geen probleem aangezien deze materialen de oude canvas doeken vervangen, alleen onze profabric is betaalbaar en hangt altijd strak.

2. Kwaliteit
Veel studio's gebruiken hun achtergronden dagelijks en willen dan natuurlijk niet elk half jaar een nieuwe achtergrond moeten kopen. Zowel onze vinyl als profabric achtergronden zijn zeer sterk en als je vaak cake smashes organiseert of bv een keer een slang over de achtergrond laat plassen en poepen (ja echt het is me gebeurt en stinkt enorm) dan kun je bij onze achtergronden gewoon een natte doek eroverheen halen en ze zijn weer schoon.

3. Omruil
Onze achtergronden zijn fantastisch, maar natuurlijk wil je ook wel eens wat anders.
En dat kan bij ons, en alleen bij ons.
Als je achtergrond nog helemaal goed is (bij normaal gebruik geen enkel probleem) dan mag je bij ons een nieuwe achtergrond uit de voorraad uitkiezen en betaal je eenmalig 35,00 ex BTW voor de omruil,

Nu zijn claims leuk.
Voor de kwaliteit mag je natuurlijk altijd kijken op frankdoorhof.smugmug.com voor mijn portfolio, het meeste is geschoten met onze achtergronden.

Maar vooral over het schoonmaken krijgen we veel vragen dus zijn Annewiek en ik de keuken ingegaan en eens gekeken hoe goed het materiaal nu echt is :D
https://www.studiofd.eu/site/je-fotoachtergrond-schoonmaken/
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"