Links ipv screenshots

Gestart door J.A.F._Doorhof, december 28, 2024, 13:19:34

Vorige topic - Volgende topic

J.A.F._Doorhof

Aangezien koppen vaak iets anders zeggen dan het artikel zelf verzoeken we onze bezoekers om GEEN screenshots te plaatsen. Maar een link naar een artikel eventueel met een screenshot.

Dit houdt de inhoud van discussies zuiver en makkelijk
Zit een link achter een betaalmuur zijn daar zeker ook alternatieven voor meestal

Links met alleen headlines kunnen verwijderd worden.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

VlisChris

blue-eyes

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

J.A.F._Doorhof

Het is jammer dat het moet, maar als ik te horen krijg dat ik de boom ik kan tenzij het in de regels sta dan staat het nu in de regels :D

Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

Ik begrijp waarom je het doet Frank de manier en dat je het doet vind ik bijzonder ;)

Maar he, even goede vrienden he :D :P.   ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Hanky Panky

Het is wel heel krampachtig geworden allemaal.

Gewoon een regel verzinnen die aansluit op je eigen frustratie... :hmmm:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

J.A.F._Doorhof

Als je je niet wil gedragen als een volwassenen dat komen er regels inderdaad.
Daarnaast is het een heel normaal verzoek wat op veel fora gewoon in de regels staat.
En als ik het al maanden vraag en ik krijg te horen dat ik de boom in kan tenzij het in de regels staat

Voila...
Nogmaals het is een heel normaal verzoek wat ieder ander lid al automatisch doet, soms zelfs met linkjes die betaalsites ontwijken (niet mijn advies maar goed). Je hebt gewoon niets aan alleen een headline, de artikelen behandelen vaak wat heel anders.

Daarnaast wat is de moeite nu helemaal, maar wel zeuren dat je het zo erg vind.
hou toch op :D
Custom installer

chansig

Ach de regel is niet heel apart of gek. De manier waarop hij tot stand komt is inderdaad, zoals BE al aangeeft, bijzonder.

Als het zo hinderlijk is en belastend voor de server dan had deze regel al een jaar terug ingevoerd kunnen/moeten worden.

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

J.A.F._Doorhof

@chansig
Eerste deel helemaal mee eens, het is ook ronduit bespottelijk dat het op deze manier moet.

Qua server.
Plaatjes worden geladen/gecached en nemen ruimte in op de server, vooral als een forum zoals het onze flink groot is kan dit gewoon beter zonder. Maar je hebt gelijk dat is maar 1% van de reden. Ik heb verder helemaal geen moeite met plaatjes die geüpload worden, maar dan aub met de link.

ps.
Op veel andere fora zijn commentaren op dit soort topics niet eens toegestaan, laat staan een aanval op een mod.
Dus misschien in 2025 als voornemen om wat minder te zeuren over het beleid en te waarderen wat we allemaal toelaten :D

Custom installer

chansig

Jij kiest ervoor. Dus moest niet.

Je server argument las ik vandaag voor het eerst. Nogmaals logisch.

Maar 1% ? Wat is de andere 99% dan ?

Persoonlijke kift/ergernis/last ?

Gr. Hans

Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

J.A.F._Doorhof

Die andere 99% heeft niets met persoonlijke frustratie te maken. Maar 99% met het feit dat ik met de juiste en correcte beargumentering nu al maanden lang te horen krijg dat ik mijn mond moet houden omdat het niet in de regels staat.

Dus 99% daarom.
Je hoopt dat iemand het snapt als je uitlegt dat het gaat om inhoud en niet headlines. En anders dus in de regeltjes.

Niets te maken met censuur of Racune.
Denk je serieus dat als ik me echt zou frustreren aan iemand dat die persoon dan alleen waarschuwingen krijgt ?

;)
Custom installer

chansig

Ja.

En je eerste alinea is niet helemaal zoals het ging. Het mist wat mij betreft wat nuance.

Je rode tekst in het topic laat wat mij betreft toch wel wat frustratie/irritatie of wat dan ook richting Twani zien.

Gr. Hans
Coax AQ Carbon

J.A.F._Doorhof

Dat is jouw invulling.
En verder denk ik niet iets waar we op door hoeven te gaan.

Basis is dat het nu in de regels staat
Er lijken me leukere Topics toch ?
Custom installer

chansig

Joh. Ook als het nee was geweest was het mijn invulling. 

Verrassende wending. :D

En nee je bant niet snel.

Gr. Hans

Coax AQ Carbon

twani

Wat me dan wel weer een bijzonder gevoel geeft is dat tegenwoordig de forumregels speciaal voor mij, tailormade, worden geschreven.

Ik ben namelijk de enige die de screenshots zo plaatst dus het betreft zondermeer maatwerk.

Ik verheug me op nog méér van dit soort persoonlijke begeleiding en aandacht.

Ik ben echt íemand hier op het forum  :D

Lex Groningen

Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

chansig

Twani, je bent een speciale. 😂

Gr. Hans
Coax AQ Carbon

Hanky Panky

Citaat van: twani op december 29, 2024, 15:11:34Wat me dan wel weer een bijzonder gevoel geeft is dat tegenwoordig de forumregels speciaal voor mij, tailormade, worden geschreven.

Ik ben namelijk de enige die de screenshots zo plaatst dus het betreft zondermeer maatwerk.

Ik verheug me op nog méér van dit door persoonlijke begeleiding en aandacht.

Ik ben echt íemand hier op het forum  :D

Net als de Verstappen regels in de F1 hebben we nu een Twani regel 😂
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

Hannibal_

Is het heel erg dat ik werkelijk geen flauw idee heb wat het issue is en wat ik wel en niet mag/moet doen ?

Iets met plaatjes?
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Edition/P8,
Mytek Brooklyn DAC+/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 ME, MiniDSP Flex Digital, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos Connect+RL 60.2.

Richi

Citaat van: Hannibal_ op december 29, 2024, 16:48:28Is het heel erg dat ik werkelijk geen flauw idee heb wat het issue is en wat ik wel en niet mag/moet doen ?

Iets met plaatjes?
:withstupid:
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

chansig

Vanaf gister mag je niet zomaar een plaatje plaatsen.

Wanneer er een artikel achterzit dan moet je ook de link plaatsen.

Of te wel: de Twaniregel.

Gr. Hans
Coax AQ Carbon

VlisChris

Ik twani
Jij twani't
Hij heeft getwanied
Wij zullen twaniën.

Dat Theo ooit nog een werkwoord zou worden aan het einde van zijn werkzame leven...

chansig

Even...er is hier ook een Jacco hoekje. Dat is de plek waar al het wetenschappelijke rondom audio een plek moest krijgen. Dit omdat anderen het niet zo goed konden verdagen dat er een andere kant was/is aan audio.

Gr. Hans
Coax AQ Carbon

Richi

Citaat van: chansig op december 29, 2024, 17:03:59Vanaf gister mag je niet zomaar een plaatje plaatsen.

Wanneer er een artikel achterzit dan moet je ook de link plaatsen.

Of te wel: de Twaniregel.

Gr. Hans
Dank Hans. En welk probleem lossen we hiermee op dan? Weet je dat toevallig ook?
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Apple TV 4K • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

J.A.F._Doorhof

Lees even de openingspost en alles word duidelijk lijkt me ;)
Custom installer