Simpele oplossing gezocht

Gestart door myself, november 18, 2024, 22:47:44

Vorige topic - Volgende topic

myself

Ik ben eigenlijk op zoek naar een simpele oplossing / beamer + oprolbaar or verplaatsbaar acherm om af en toe teams meetings te projecteren. Vooral die waarbij er geen interactie is en ik dus in mn luie stoel op de werkkamer kan gaan zitten :)

Dus iets van n simpele beamer die aan mn laptop kan en of n oprolscherm aan t plafond/muur of iets wat snel opgezet kan worden. Hoeft niet super te zijn en mogelijk dat ik toch n film of serie erop wil kijken maar dat is niet het 1e doel.

Opruiming/demo winkel, marktplaats, 2e hands hier oid is n optie en mag best n paar maanden duren, richtprijs n paar honderd euro
Waar moet ik vooral op letten?
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic DAC + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3, Audes ST-3000DC
LS. Kabel+Analoog+Stroom: Crystal Cable Ref. Diamond. Digitaal: Siltech, Chord. Stroom: ook Audes 8N
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II, Kemp powerstrip

J.A.F._Doorhof

Een data projector lijkt me dan de beste keuze.

We hebben van Epson goede ervaringen met portable units. Ik gebruik er zelf al jaren een voor seminars. Meer dan genoeg licht en kleuren zijn ok.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

myself

Citaat van: J.A.F._Doorhof op november 18, 2024, 23:26:57Een data projector lijkt me dan de beste keuze.

We hebben van Epson goede ervaringen met portable units. Ik gebruik er zelf al jaren een voor seminars. Meer dan genoeg licht en kleuren zijn ok.
Data projector is dat voor stilstaande beelden? Want teams os meestal n combi van ppt en streams/bewegende beelden/spreker
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic DAC + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3, Audes ST-3000DC
LS. Kabel+Analoog+Stroom: Crystal Cable Ref. Diamond. Digitaal: Siltech, Chord. Stroom: ook Audes 8N
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II, Kemp powerstrip

J.A.F._Doorhof

Data projector betekend vaak dat ze compact zijn, meer licht maar minder goede kleur en bv motion flow dan een home theater projector.

Ze kunnen verder hetzelfde materiaal afspelen.

Voor nieuw mag je ons altijd even mailen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Fox

Een oplossing voor je vraag mm.b.t. een verplaatsbaar/oprol scherm staat misschien al in de verkoop sectie ;-)
https://www.htforum.nl/index.php?topic=187342.0