Apple AirPort Extreme gezocht

Gestart door Spijkie, november 8, 2024, 11:58:34

Vorige topic - Volgende topic

Spijkie

Heeft iemand toevallig nog een AirPort Extreme liggen? De huidige begint een beetje te ratelen met de fan en ik weet niet hoelang dit nog goed gaat.

Gr Spijkie
Lumin,T+A 1100e, Audiosolutions,Audes,plixir,cardas

pameijer

Sorry, garantie was bij mij tot de stoep  :hehe:
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

Richi

Mijn vader heeft nog een AirPort Time Capsule staan. Is dat wat?
Woonkamer Apple TV 4K • Philips 55PUS8909 • Sonos Arc Ultra Classé attic Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Mac Mini M2 Roon • Marantz SA-11S2 • Parasound D/AC-2000 Ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest • Grimm • Philips Pronto Headphone Naim Atom HE • Focal Elegia • Focal Elear

Spijkie

Citaat van: pameijer op november  8, 2024, 12:56:40Sorry, garantie was bij mij tot de stoep  :hehe:

Hahaha geeft niks , dat wist ik en hij doet t nog steeds hoor

Spijkie

Citaat van: Richi op november  8, 2024, 13:35:53Mijn vader heeft nog een AirPort Time Capsule staan. Is dat wat?

Dat zou kunnen maar daar heb ik al 1 van, ik gebruik m dan alleen als wifi extender

Richi

Citaat van: Spijkie op november  8, 2024, 14:42:39Dat zou kunnen maar daar heb ik al 1 van, ik gebruik m dan alleen als wifi extender
Laat maar weten als je interesse hebt. Misschien heeft iemand anders nog een AirPort Extreme in de aanbieding.
Woonkamer Apple TV 4K • Philips 55PUS8909 • Sonos Arc Ultra Classé attic Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Mac Mini M2 Roon • Marantz SA-11S2 • Parasound D/AC-2000 Ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest • Grimm • Philips Pronto Headphone Naim Atom HE • Focal Elegia • Focal Elear

Gaeje

Ik heb er 3. 1 torentje en een time capsule en zo'n platte extreme.

Binnenkort hoop ik naar netgear orbi te gaan dus dan mag je er wel eentje hebben

Spijkie

Citaat van: Gaeje op november  8, 2024, 15:29:47Ik heb er 3. 1 torentje en een time capsule en zo'n platte extreme.

Binnenkort hoop ik naar netgear orbi te gaan dus dan mag je er wel eentje hebben

Oh dan houd ik me aanbevolen voor het torentje  :colgate: , enig idee wanneer je over gaat ?  :angel:

Gaeje

Citaat van: Spijkie op november  8, 2024, 16:10:31Oh dan houd ik me aanbevolen voor het torentje  :colgate: , enig idee wanneer je over gaat ?  :angel:

Ja toch wel in de komende weken hoor. Moet ze just kunnen installeren en werkend krijgen.

Ik merk gewoon met alle internet-of-things spullen in en rond het huis dat die airports dat toch niet helemaal meer trekken. (Zoveel verbonden devices ten allen tijde)

Spijkie

Citaat van: Gaeje op november  8, 2024, 17:30:44Ja toch wel in de komende weken hoor. Moet ze just kunnen installeren en werkend krijgen.

Ik merk gewoon met alle internet-of-things spullen in en rond het huis dat die airports dat toch niet helemaal meer trekken. (Zoveel verbonden devices ten allen tijde)

Ik snap m en zal ook een keer wat anders moeten. Voor nu redden we t nog redelijk.

Gaeje

Sorry beetje laat maar ondertussen is alles om naar ubiquiti. Nog interesse in de airport toren?