Flac speler op HIFI set

Gestart door johan d, november 3, 2024, 17:33:40

Vorige topic - Volgende topic

johan d

Bestaat er onderstussen al een degelijke betaalbare speler die je aansluit op je HIFI, of mag ook louter app zijn, en die je FLACs op een NAS afspeelt op de HIFI? Bediening via verschilende android app of via speler zelf. (en als ik de muziek gestart heb met mijn app, dat als ik vertrek, iemand anders die op zijn app kan afzetten...

Alvast bedankt voor de tips

Kurt

SONOS en Bluesound, en voor de handige harrys, alle verschilende oplossing op basis van een raspberry PI.
SONOS en Bluesound zijn ook à gogo te vinden op 2de hands sites.

PascalP

Bluesound, Wiim, Eversolo zijn denk ik wel de (betaalbare) toppers momenteel
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - Adeo Reference White 2 - 21:9 314cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Side Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Rear Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

WilcoD

Zelf onlangs een WIIM Ultra gekocht en ben er zeer blij mee.
Spotify of Tidal connect werkt zeer goed en geluidskwaliteit voor mij meer dan goed.

Fox

Misschien even de apparatuur aangeven waarop deze aangesloten gaat worden en wat ca. je budget is.

dan kan er gerichter geadviseerd worden.

Citaat van: johan d op november  3, 2024, 17:33:40Bestaat er onderstussen al een degelijke betaalbare speler die je aansluit op je HIFI, of mag ook louter app zijn, en die je FLACs op een NAS afspeelt op de HIFI? Bediening via verschilende android app of via speler zelf. (en als ik de muziek gestart heb met mijn app, dat als ik vertrek, iemand anders die op zijn app kan afzetten...

Alvast bedankt voor de tips

Malignant

Ben zelf ongeveer een jaar geleden overgestapt van Sonos naar BlueSound en ik heb spijt.....

Spijt dat ik niet jaren eerder ben overgestapt. Wat een verademing is BlueSound zeg, zou niet meer zonder kunnen.

Denk dat er misschien nog wel een leuke Node130 voor een schappelijke prijs te vinden is op MP ofzo.
Dit omdat net de nieuwe versie is uitgekomen en er toch mensen zijn die gaan upgraden.
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - ATMOS 5.1.4 - 2x Focal 816W - Focal 800CC -  2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - Playstation 5 - Oppo UDP-203 JB - BlueSound Multiroom audio - Rega RP1 Elys2 - Project Tubebox Mk2 - QNAP TS-673A