Joker 2 Folie à Deux

Gestart door henrykb, november 1, 2024, 08:27:46

Vorige topic - Volgende topic

henrykb

Eigenijk hoort het tweede deel bij de musical sectie naar mijn idee.  Maar ja,  het fantastische eerste deel stond ook hier.
Na 45 minuten afgezet.  Wat een teleurstelling zeg.
Ik begon aan de film redelijk blanco zoals vrijwel altijd. Had ik maar een trailer of een review gezien,  was ik er niet aan begonnen.

DofN

Citaat van: henrykb op november  1, 2024, 08:27:46Eigenijk hoort het tweede deel bij de musical sectie naar mijn idee.  Maar ja,  het fantastische eerste deel stond ook hier.
Na 45 minuten afgezet.  Wat een teleurstelling zeg.
Ik begon aan de film redelijk blanco zoals vrijwel altijd. Had ik maar een trailer of een review gezien,  was ik er niet aan begonnen.

De eerste film uit 2019? was ook al niet al te best. Overhyped. Een film die ook niet echt naam gemaakt heeft, denk ik. Ik sla het ditmaal lekker over.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112, Bacch Audiophile + ORC binaural software (bass absorbers en akoestiek)

henrykb

Dat is erg persoonlijk. Bij mij was het zo dat ik even moest bijkomen toen de film afgelopen was. Minstens in de top 10.. top 5 is lastig met de diverse Alien films die in ieder geval de nummer 1 en 2 positie stevig vast houden.

WillyP

Citaat van: DofN op november  1, 2024, 08:39:56De eerste film uit 2019? was ook al niet al te best. Overhyped. Een film die ook niet echt naam gemaakt heeft, denk ik. Ik sla het ditmaal lekker over.

Dat is ook mijn ervaring. Deel 1 vond ik zonde van mijn tijd en mijn geld. Kan gebeuren. Is verder ook niet erg. Maar niet nog een keer.

gerard1

Ik vond deel 1 prachtig, hopend op een vervolg.
Maar zo te horen/lezen is dat niet echt goed gegaan.

De eerste film was ook bedoeld als een film op zich.
Niet bedoeld voor een vervolg, maar de centjes...