Phonar Veritas C4 Edma White gloss

Gestart door baffel, oktober 21, 2024, 15:36:21

Vorige topic - Volgende topic

baffel

EDIT 26 oktober; ik zie op de stassen factuur staan dat het een Phonar Veritas C3.5 EDMA is. Geen C4. Mijn excuses ik kan topic titel niet aanpassen.

Dag allen,

In verband met een verhuizing doe ik een deel van mijn spullen weg.

Het gaat om:
-   Center speaker Phonar Veritas C3.5 Edma White gloss
-   Marantz SR 7005 (silver)
-   Marantz UD 5005 (silver)
-   2x Canton CD 220.2 (white gloss)
-   Marantz DV 110 (silver)
-   Marantz PS 110 (silver)

Mocht je in één of meerdere producten interesse hebben, wacht even op de losse posts of stuur me een bericht. Ik ben nog op zoek naar alle boekjes e.d., moet nog best wat verhuisdozen uitpakken en het is hectisch, dus kans is groot dat het me langer dan een week duurt om alles netjes los te posten  ;D

Deze post gaat over de center speaker Veritas C3.5 Edma.
Hij is amper gebruikt en in zeer goede staat. Frontje is onbeschadigd en er zit slechts één kleine beschadiging op de speaker, zie foto's. Als je dat aanstipt zie je er volgens mij niets meer van.

Ik heb deze speaker gekocht bij Stassen en heb daar onderstaande gegevens vandaan gehaald. Of onderstaande exact klopt met de specificatie die ik heb, weet ik niet. Maar er lijkt weinig veranderd.

Stuur me een bericht als je interesse hebt of meer wilt weten. Indien gewenst maak ik aanvullende foto's. Ik woon in Purmerend, wel zo handig om te vermelden.

Prijs: €250

Specificaties van de Phonar Veritas C4 Edma (LET OP HET GAAT OM een 3.5 HIER KAN IK DE SPECIFICATIES NIET VAN VINDEN!)
Type luidspreker    2-weg Center speaker
Frequentie bereik    45 - 27000 Hz
Gevoeligheid    89 dB (1 W/1m)
Aanbevolen vermogen    115 / 160 Watt
Impedantie    4 Ohm
Crossover-frequentie(s)    2.300 Hz
Aantal speakerunits    1 Tweeter unit (diameter 29 mm.), 2 Midrange units (diameter 130 mm.)
Afmetingen (H x B x D)    159 x 540 x 340 (330) mm.
Gewicht    13 kg.
Kleur    High gloss white
IMG_3299.jpgIMG_3299.jpgIMG_3299.jpgIMG_3301.jpgIMG_3303.jpg