Diretta Audio Protocol ervaringen

Gestart door Theodorus, oktober 21, 2024, 13:02:50

Vorige topic - Volgende topic

Berry76

Inmiddels draaien de sotm's op diretta en op de laatste firmware.

Ik wil niets anders meer, veel meer rust, " zwart" tussen de instrumenten, goede soundstage en plaatsing van de instrumenten. :pompom:  :headbanging:

Ook de mensen met de rpi opstelling zijn zeer positief, alleen is dat meer bewerkelijk.

Sotm heeft het goed voor elkaar en mijn "oude" sotm's worden nog steeds ondersteund en geüpdatet  :worship:

Ik heb 2 Dali opticon 6, 2 Dali opticon 2 , 1 Dali opticon vocal en dubble subwoofer. Een Acram AVR 390. Gaia III onder de fronts en sub De rega planar 3, met de rega fono MM MK3 en de rega Neo TT psu. Voor streaming : Somt sms 200 neo ultra, RME adi-2 fs dac gevoed door de Pura dodo

Audiovorden

Gebruik je ook DDS?. En Squeeze2diretta en DirettaRenderer zijn ook interessant om eens te proberen. Beide in combinatie met GP op de host.

Berry76

Ik heb een sotm host en sotm target, dus geen optie om dds te gebruiken ( als ik het goed begrijp)
Ik heb 2 Dali opticon 6, 2 Dali opticon 2 , 1 Dali opticon vocal en dubble subwoofer. Een Acram AVR 390. Gaia III onder de fronts en sub De rega planar 3, met de rega fono MM MK3 en de rega Neo TT psu. Voor streaming : Somt sms 200 neo ultra, RME adi-2 fs dac gevoed door de Pura dodo

Audiovorden

Gebruik je Gentooplayer?. Overigens bij gebruik van S2D of DR moeten host en target direct verbonden zijn met een LAN kabel. Op mijn host (Rpi) sluit ik een USB/LAN dongel aan.

naish123

Ik heb Diretta geprobeerd met 2x Gentooplayer (target en host) maar de host verloor steeds de connectie en moest alles opnieuw opgestart worden om het weer werkend te krijgen.
Hypex pre amp - Ian Canada streamer - PreDIGin Dac - Roon - 303.2 CR monoblokken - Spendor A4 - Dual 704

Berry76

Citaat van: Audiovorden op februari 27, 2026, 21:35:26Gebruik je Gentooplayer?. Overigens bij gebruik van S2D of DR moeten host en target direct verbonden zijn met een LAN kabel. Op mijn host (Rpi) sluit ik een USB/LAN dongel aan.

Nee, sotm heeft zijn eigen gratis  firmware en diretta licentie