Accuphase DP55

Gestart door roeleken, oktober 13, 2024, 11:44:30

Vorige topic - Volgende topic

roeleken

Iemand bekend met deze cd speler?  De DP55v zou een stuk beter zijn
Accuphase E350 & DAC 40, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000 & Denon DL103R, PS Audio PWT, John van Gent Magic Link Ultra ls, Audes ST-900DC

chansig

Nou dan dus niet doen.

Gr. Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Pjotr27

Citaat van: roeleken op oktober 13, 2024, 11:44:30Iemand bekend met deze cd speler?  De DP55v zou een stuk beter zijn

Belangrijk is dat je nog onderdelen zoals een laser ervoor kan krijgen. De speler is van 2001, dus dit is echt wel een aandachtspunt. DP55v beter? Tja ook een DP75 kon weleens beter zijn. Er is nooit een limit wat dat betreft. Persoonlijk vind ik een DP55 een mooie speler, maar betaal niet teveel.
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-500 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, Silindo stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, Silindo netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Maximus_Aurelius

Citaat van: Pjotr27 op oktober 13, 2024, 12:45:52Belangrijk is dat je nog onderdelen zoals een laser ervoor kan krijgen. De speler is van 2001, dus dit is echt wel een aandachtspunt. DP55v beter? Tja ook een DP75 kon weleens beter zijn. Er is nooit een limit wat dat betreft. Persoonlijk vind ik een DP55 een mooie speler, maar betaal niet teveel.
Volgens mij kan het geen kwaad bij Accuphase dat er geen onderdelen meer zijn alleen ik zou bij de importeur wel checken. Dan wens ik je succes want erg spraakzaam via mail is hij niet.

Betreft niet teveel betalen bij Accuphase  :tounge: . Laat dit nu veelal wel het geval zijn dat heel hoog ingezet worden qua verkoopprijs.
Het merk ligt goed in de markt maar dat betekent niet dat er onrealistische prijzen gevraagd kunnen worden. My two cents.
Het gaat soms nergens meer over welke tweede hands prijzen voor Accuphase gevraagd wordt.
Maar goed andere kant is wanneer een gek het ervoor wilt geven dan doet hij dat ;).
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

roeleken

Tsja 1000 euro....
Accuphase E350 & DAC 40, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000 & Denon DL103R, PS Audio PWT, John van Gent Magic Link Ultra ls, Audes ST-900DC

Pjotr27

Prijs is redelijk, maar zou wel een reserve laser erbij kopen. Als die niet te koop meer is, blijf er dan af ..
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-500 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, Silindo stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, Silindo netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.