Advies Media Speler

Gestart door Tegels038, oktober 6, 2024, 14:33:21

Vorige topic - Volgende topic

Tegels038

Ik wil een nieuwe mediaspeler kopen. Ik heb een tijd een Nvidia Shield gehad. Toch was ik daar niet geheel tevreden over. Soms kleine haperingen in beeld en daar ben ik echt allergisch voor.
Ik zou best een Dune Solo 8K willen aanschaffen. Ik heb jaren geleden een Base gehad en was daar erg tevreden over. Groot voordeel van de Dune is dat er een aparte schijf in kan zodat ik niet hoef te streamen vanaf mijn NAS.
Maar zijn er alternatieven? Wat zijn jullie ervaringen?

Misschien nog een kleine wens, maar weet niet of dat kan? Ik heb een Samsung TV en kan veel ander apparatuur bedienen met deze RC ( via HDMI). Is dat mogelijk met bv de Dune?

Maximum bedrag is 500 euro!
Ik lees graag jullie reacties en ervaringen. Dank alvast.

williams

Dune, Zidoo of R_volution zijn alle goede mediaplayers en ontlopen elkaar niet kwa performance.
JVC NZ- 500 Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5  x7 / REL ht1508 x2
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,LG oled 65 inch G4 ,Sonos playbar , R_ volution , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR.

Tegels038

Ik ben druk research aan het doen, kom bv ook de Zidoo Z30 tegen. Lijkt mij ook een interessante player. Iemand hier toevallig ervaringen mee?
Ik lees dat er nog wel wat bugs in kunnen zitten; sommigen hebben last van lipsync problemen.