Nieuwe JVC projectoren NZ700 en NZ500

Gestart door Christof_G, september 3, 2024, 18:34:57

Vorige topic - Volgende topic

Kjelt

Waarom zou je het dan installeren?  :D

riwi

Citaat van: Kjelt op april 30, 2026, 22:51:06Waarom zou je het dan installeren?  :D
Kost geen moeite en JVC weet meer dan ik, daar kan je wel vanuit gaan ;)

Ik weet dat je fan bent van ChatGPT, Had je op AVS gelezen wat AI vindt van wat deze update inhoud? Wat lachwekkend is wat chatGPT genereert in deze. En jan en alleman gelooft het ook nog...

AI is the Fake Bullshit Generator

reza

Ik weet ook niet of ik het ga doen maar wat Richard zegt..
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kjelt

Vik

Ik heb JVC gevraagd om meer duidelijkheid te geven over de update. Wordt vervolgd.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

riwi

Citaat van: Kjelt op mei  1, 2026, 07:34:14Fan? Meer haat/liefde  ;)
https://www.htforum.nl/index.php?msg=3878780

Ally Sheedy geen film meer gemaakt? En Breakfast Club, Short Circuit dan? Was die opmerking ook met ChatGPT bedacht?

Dit is waar AI mee kwam over de JVC update
Citaat van: avsImprovements in JVC NZ500 April 2026 Firmware 1.03
The April 2026 firmware update (version 1.03) for the JVC NZ500 projector introduces several enhancements aimed at improving performance and user experience. Below are the key improvements included in this update:

Cooling Fan Control : Enhanced control of the cooling fan, which may lead to quieter operation and better thermal management.
Pixel Adjustment Operation : Improvements in the operation during pixel adjustment, potentially leading to more precise image alignment.
Overall Stability : General enhancements to the stability of the projector's operation, ensuring a smoother user experience.
These updates are designed to optimize the projector's functionality, making it more efficient and user-friendly.
Die pixel allignment was met de 1.02 update, niet met 1.03

Ik las ook nog dat de HDMI-CEC verbeterd zou zijn met deze update. CEC zit niet eens op de JVC

Overall stability... Tja dat kan ik zelf ook verzinnen

riwi

Citaat van: Vik op mei  1, 2026, 09:06:23Ik heb JVC gevraagd om meer duidelijkheid te geven over de update. Wordt vervolgd.
Bedankt vik  :)

Kjelt

Misschien ligt het ook wel aan de vraagstelling? Hier komt Claude mee.

IMG_3076.jpeg

Vik

Update: Ik heb inmiddels een reactie van JVC gekregen:

Fixed an issue where the fan would sometimes be falsely detected as stopped in low temperature environments.
The symptom only affects a small percentage of fans, and if you are not currently experiencing this symptom, you may not notice any improvement.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov