ButtKicker LFE + versterker ButtKicker BKA1000N incl kabels

Gestart door MellyVille, augustus 8, 2024, 18:06:04

Vorige topic - Volgende topic

MellyVille

Mijn eigen ButtKicker die IN mijn zitbank verbouwd zit, mag nu dan toch weg. Ik kom er simpelweg niet aan toe en wegens een nieuwe opstelling heb ik straks ook minder plek. Gevolg: ultieme buttkicker set in de verkoop.

Dit geeft super feedback van wat er op je scherm gebeurt. En dan niet alleen maar knallend, ook enorm subtiel en mooi. Als een autodeur dichtvalt merk je het, wordt er ineens geschoten dan beleef je het! Zonder geluid, en als je van de bank opstaat maak je niets mee, dus je kids kunnen rustig slapen en jij kunt film beleven  :headbanging: . Dit gaat tot 4 of 5 hz, dus meer dan je subwoofer kan weergeven. Aan te sluiten op een extra subwoofer out of je splitst je huidige subwoofer out.

Deze set is nu nog te proberen middels een korte demo, want is nog ingebouwd. Uitbouwen duurt wel even dus bij voorkeur later ophalen.

ButtKicker LFE
ButtKicker BKA-1000N versterker die tot 1000w RMS kan
+ kabels

Ophalen omgeving Oss.

Nosoforos

Lang geleden als student had ik ook van die buttkickers ingebouwd in mijn bank. Mooi was dat :). Wie weet op een dag weer.

Exirion

Moet je helemaal niet weg doen ;) Ik gebruik voor 2 stoelen 4 Dayton shakers, netjes in fase met een JL Audio sub, en als je dat eenmaal hebt wil je niet meer zonder. Dit is nog wat heftiger spul  :D
Benq W4000i | Denon AVC-X4700H | 4 x XTZ 99.36 FLR | 1 x XTZ 99.25 | 4 x Dali Fazon Sat | JL Audio E112 | 4 x Dayton Audio BST-1 | PS3 | PS4 | PS5 | Apple TV 4K | Nvidia Shield TV Pro

MellyVille

Eens ik wil ook eigenlijk niet zonder maar de nieuwe tv opstelling en keuze in audio/beamer/tv gaat het niet meer toe laten.

We kijken helaas ook bijna geen film/serie meer ivm tijdgebrek, dat is ook een reden dat het weg mag.

pameijer

Citaat van: MellyVille op augustus 10, 2024, 18:35:51Eens ik wil ook eigenlijk niet zonder maar de nieuwe tv opstelling en keuze in audio/beamer/tv gaat het niet meer toe laten.

We kijken helaas ook bijna geen film/serie meer ivm tijdgebrek, dat is ook een reden dat het weg mag.
Je hebt gewoon de oplossing nog niet gevonden  ;D
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

HJ

Super set dit! Ik gebruik er zelf 2.

Tip, de nieuwe serie denon versterkers hebben een aparte uitgang voor tactiles 😉

Refie

Marantz AV10, Parasound A21+, A52+, Quadral Aurum: Orkan 9, Base Maxime 9, Phase 9, Sub Orkus DSP, Chromium Phase. ATV 4K, Sony UBP-X800M2, JVC N7, XR-65A90J
Outdoor: Loxone Audioserver 4x Stereo extension 4xPolk Atrium 8, 2x Aurum Phase 9, 4x Quadral C7, XR-75X90J
Loxone, Tesla

MellyVille

Verkocht

pameijer

Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

HJ

Nog een tip voor de koper, zet er een noisegate tussen, dan werkt het op een simpele manier nog beter.

Gerjan1994

Citaat van: HJ op augustus 14, 2024, 17:46:22Nog een tip voor de koper, zet er een noisegate tussen, dan werkt het op een simpele manier nog beter.
Noisegate ?
Zou je mij een pb kunnen doen ?