Nieuwe ontwikkelingen bij RU connected - bekijk de foto’s van Frank Doorhof!

Gestart door RU connected, juli 6, 2024, 16:30:45

Vorige topic - Volgende topic

RU connected

Er komen nieuwe producten aan! Onder andere HDMI 2.1 kabels die door een buis passen en de langverwachte banaanstekkers.
Zodra ik meer kan delen, laat ik het hier uiteraard als eerste horen.

Om de kabels beter te presenteren hebben we de hulp ingeroepen van Frank Doorhof. Afgelopen donderdag ben ik met onze kabels naar de studio van Frank gegaan, om enkele nieuwe productfoto's te maken.
Wat een ervaring om Frank aan het werk te zien! Ik ben ook bijzonder blij met wat eruit is gekomen. Hieronder alvast een klein tipje van de sluier. Wat vinden jullie ervan?

Onze HDMI 2.1 kabels: https://www.ruconnected.nl/hdmi-2-1-kabels/

Onze optische HDMI 2.1 kabel: https://www.ruconnected.nl/optische-hdmi-2-1-kabel/

Onze optische kabel: https://www.ruconnected.nl/optische-kabel/

We willen de focus leggen op het delen van onze kennis. We krijgen zulke uiteenlopende vragen, en zien een verscheidenheid aan apparatuur en problemen voorbijkomen. Hier helpen we één op één al onze klanten mee. Dit willen we voor een breder publiek beschikbaar maken.

Hier kunnen we ook jullie hulp bij gebruiken! Wil je je kennis op het gebied van home cinema of hi-fi via ons platform delen? Bijvoorbeeld door het uitleggen van de techniek, welke manier van aansluiten het beste is, via een blogpost of video.

Stuur even een PB!

gerard1

HDMI 2.1 kabels die door een buis passen.

Al enig idee wanneer.  dagen, weken, maanden ?

Bestel altijd mijn hdmi kabels bij jullie, geen klachten ;D

J.A.F._Doorhof

Kan bevestigen dat de kabels er enorm mooi verzorgd uitzien. Ik kan goed inzoomen ;)

En fantastisch om te horen hoe Ruben over de kwaliteit denkt vs budget.

Was erg leuk om te fotograferen.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Peerless Monster

Smokin'!

Had ik zelf niet voor gekozen, maar zeer speels met het licht.
Audio Research SP-11 of Audio Research SP-10 | ARC VT130SE, Classé CA-400 of PS Audio BHK 250 of Classe CA400 | PS Audio P10  | PS Audio Directstream  DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Michell of Dual CS510

J.A.F._Doorhof

We hebben een flink aantal verschillende sferen geschoten. Meeste zonder rook ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

gerard1

Ik vind dat juist een prachtige foto, maar nu lijkt het alsof ze in de fik kunnen gaan  ;D
Zijn zeker mooie kabels.

RU connected

Citaat van: gerard1 op juli  6, 2024, 17:55:27HDMI 2.1 kabels die door een buis passen.

Al enig idee wanneer.  dagen, weken, maanden ?

Bestel altijd mijn hdmi kabels bij jullie, geen klachten ;D

Het hangt voornamelijk af van de levering van de chipset, waarschijnlijk ergens tussen de 4 a 6 weken. Komende week kan ik een betere schatting maken!

@Peerless Monster We hebben een hele hoop foto's, in verschillende stijlen.

@gerard1 Ja, je kunt echt zien dat het een optische kabel is. Ik stond aan de andere kant met een zaklamp met roodfilter. Dat werkte iets beter dan een cd-speler aansluiten.

N1v3K

Citaat van: RU connected op juli  6, 2024, 16:30:45Met de code HTFORUMCONNECTS krijg je 15% korting en we versturen je bestelling gratis.
De code is geldig tot woensdag 10 juli en kan één keer per persoon gebruikt worden.

Verdorie..
Onlangs nog een 20m optische HDMI kabel bij jullie gekocht..  :(

RU connected

Citaat van: N1v3K op juli  6, 2024, 19:29:22Verdorie..
Onlangs nog een 20m optische HDMI kabel bij jullie gekocht..  :(

Stuur even een berichtje via het contactformulier. Dan kijk ik er even naar!