Godzilla minus one

Gestart door J.A.F._Doorhof, juni 25, 2024, 10:06:39

Vorige topic - Volgende topic

J.A.F._Doorhof

Zou gaan om een film met een "extreem" laag budget voor wat het doet.
Natuurlijk denk je dan "Godzilla, laag budget, laat maar"

Maar dan mis je een toch wel enorm vermakelijke film. Maar op een paar punten merk je dat ze op een bij het verhaal passende shortcuts maken maar er zitten nog meer dan genoeg knallende actie scenes in die niet onderdoen voor de big budget Hollywood films.

Hierdoor is wel veel meer aandacht gegeven aan de flow en karakters wat mijn inziens heel goed uitpakte.

Nu vind ik sowieso niet Hollywood films steeds beter en interessanter worden. Denk dat ik een beetje moe word van films van 2-3 uur die voor de helft gevuld zijn met gevechtsscènes die alleen maar uitgerekt worden.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

pameijer

Dit is geen doorsnee actie Godzilla franchise troep. Maar echt een goede film. Rotten Tomatoes: 98% / 98%, dat is wel bijzonder binnen dit genre.
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

J.A.F._Doorhof

Sowieso heeft de Aziatische cinema fantastische series en films.

Mijn interesse begon denk ik bij Ringu en Jackie Chan en ben daarna steeds meer gaan kijken uit die landen. Maar wel voornamelijk actie, sf en horror.

Net als de Skandinavische cinema, juweeltjes ;)
Custom installer

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

williams

Deze pas geleden gezien en ook ik vond hem erg goed en ik kan dan ook Train To Busan  aanraden als je van Aziatische Cinema houdt .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

J.A.F._Doorhof

Custom installer