Ali aanbiedingen Hifiman

Gestart door mondiaal, juni 18, 2024, 00:39:48

Vorige topic - Volgende topic

mondiaal

pameijer

geen idee waar je het over hebt
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

gerard1

Google gebruiken en je weet het  :D
Arcam AVR5, Kef model 2. rel sub stampede.

pameijer

Citaat van: gerard1 op juni 18, 2024, 14:48:43Google gebruiken en je weet het  :D
Maar serieus: als je een topic opent, geef dan wat meer info, context enzovoort. 
Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

Pjotr27

Citaat van: gerard1 op juni 18, 2024, 14:48:43Google gebruiken en je weet het  :D

Dan kom je nog tientallen links tegen...
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-500 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, Silindo stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, Silindo netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

jahtari

Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

bmateijsen

Vaak alleen maar oude modellen zie ik.

GH

Citaat van: pameijer op juni 18, 2024, 15:00:04Maar serieus: als je een topic opent, geef dan wat meer info, context enzovoort.
Precies.... post gewoon niet, of geef anders gewoon minimaal een link :-(.

Als alternatief is Amazon (DE of NL) in de warehouse deals ook best een alternatief. Zeker als je gaat voor nieuwstaat krijg je meestal een goede deal. Net nog een Edition XS voor 322 gekocht in nieuwstaat, inclusief de reguliere garantie (die je bij Ali maar moet afwachten).

Pjotr27

Citaat van: bmateijsen op juni 18, 2024, 16:47:46Vaak alleen maar oude modellen zie ik.

Ik zou niet snel bij Ali kopen... ga maar eens in een fysieke winkel kijken begin komende maand (Rotterdam)
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-500 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, Silindo stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, Silindo netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

mondiaal

Mijn fout. Maar kijk naar de link van Jahtari. 

https://www.youtube.com/watch?v=O0_H3F84Yjk

Zag er goed uit.  :music:

GH

En als je dan toevallig toch zoekt naar een Hifiman hoofdtelefoon of iets als een versterker..... dan is dit ook gewoon een goede optie: https://store.hifiman.com/

Rechtstreeks van de fabrikant/importeur met reguliere garanties, en sommige artikelen tegen best aardige prijzen.

En als je oplet en ervoor kiest om alleen dingen waarbij staat "beschikbaar in EU" te kopen dan komt het gewoon ergens via een EU importeur. Van de week een Arya Stealth gekocht voor net iets meer dan EUR 600, kwam via een NL firma uit een magazijn in Polen dus verder geen extra kosten.  Toch net wat beter dan de eerder geteste Edition XS :-).

Mediator

Ik vind China niet veel beter dan Rusland dus ik bestel zo min mogelijk, liefst helemaal niet. De wereld is groot genoeg om elders of vanuit elders gemaakt wat te kopen.
Gruppo Richercha Audio Alta Fedeltà ❤️

GH

Tuurlijk..... het is niet alsof nagenoeg alle spullen uit China komen. Keuze genoeg  :devil:

GH

Best een paar aardige aanbiedingen op dit moment:
Hifiman Edition XS - 309 bij Bol/Wifimedia
Hifiman Arya v3 Stealth - 729 bij Amazon

Als de pasvorm je aanstaat is zeker de Edition XS zoveel beter dan iets als de Sundara voor bijna hetzelfde geld.

bmateijsen

Edition XS kost nu hetzelfde. Arya Stealth ook nog nieuw bij Sound Kitchen te koop  8)