Nieuwe audiolab 6000cdt Verkocht.

Gestart door aklasse, april 28, 2024, 00:16:41

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

aklasse

Nieuwe audiolab cd speler type 6000cdt.
3 jaar garantie, alleen uit de doos geweest voor de foto. Bon aanwezig van audiolab.
Verkocht.

Kurt

Kan iemand me uitleggen waarom je een nieuw cd transport koopt om er enkel een foto van te maken, en vervolgen door te verkopen?

chansig

Om wat winst te maken.

Maakt verder niet uit.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Mario D

Omdat nieuwsgierigheid een vorm van verveling is.  :D 

Marco66

Kan iemand mij uitleggen waarom een verkopende partij altijd moet uitleggen/verdedigen waarom ze iets verkopen?

Back on topic! Succes met de verkoop, mooi transport.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

aklasse

Winst maken zit er echt niet bij bon zit erbij. Dus verlies.
Reden is familieomstandigheden.

aklasse

Citaat van: Marco66 op april 28, 2024, 11:00:34Kan iemand mij uitleggen waarom een verkopende partij altijd moet uitleggen/verdedigen waarom ze iets verkopen?

Back on topic! Succes met de verkoop, mooi transport.

Helaas trieste opmerkingen, u heeft helemaal gelijk. Je mag ws niet iets nieuws aanbieden.
Oordelen zonder kennis is makkelijk.

chansig

Citaat van: aklasse op april 28, 2024, 11:31:51Winst maken zit er echt niet bij bon zit erbij. Dus verlies.
Reden is familieomstandigheden.

Nou, snelle verkoop dan maar.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kurt

Blijkbaar mag de vraag niet gesteld worden als een particulier iets nieuws aanbiedt in de verkoop waarom dit is, ervan uitgaande dat een particulier nu eenmaal geen professionele zaak of verkoper is. Ook dit is triestig...
Bedankt ad TS om te antwoorden. De rest vd antwoorden is gewoon BS.

Mario D

Citaat van: Kurt op april 28, 2024, 19:46:49Blijkbaar mag de vraag niet gesteld worden als een particulier iets nieuws aanbiedt in de verkoop waarom dit is, ervan uitgaande dat een particulier nu eenmaal geen professionele zaak of verkoper is. Ook dit is triestig...
Bedankt ad TS om te antwoorden. De rest vd antwoorden is gewoon BS.

Ik vraag me af wie hier nu de triestige is, ik schaam me in jouw plaats echt. 😕

Kurt

#10
Jouw probleem, niet het mijne.
Het is niet aan jou, noch een ander om te oordelen of mijn vraag al-dan-niet terecht is. Dat zal de TS wel uitmaken.

Rowdy

#11
Foutje

Mario D

#12
Citaat van: Kurt op april 28, 2024, 21:28:08Jouw probleem, niet het mijne.

Inderdaad niemand zijn probleem, dus stuur die onzin gewoon via PM volgende keer.  ;)

Het is niet aan jou, noch een ander om te oordelen of mijn vraag al-dan-niet terecht is. Dat zal de TS wel uitmaken.

Wat de TS er van denkt is wel duidelijk uit zijn reactie denk ik.



aklasse

Citaat van: aklasse op april 28, 2024, 00:16:41Nieuwe audiolab cd speler type 6000cdt.
3 jaar garantie, alleen uit de doos geweest voor de foto. Bon aanwezig van audiolab.
Prijs 225.00

Zymotic

TS heeft de reden aangeven van de verkoop (wat trouwens geen verplichting is!) nu weer ontopic en succes met de verkoop.