GoldenEar Triton reference bijna 55% korting

Gestart door Marcel AudioExpert, februari 9, 2024, 16:42:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcel AudioExpert

nieuw in doos

OP = OP

Volledige garantie
Nederlandse modellen
Officieel dealer
Top model

Zeer zeer fraai half actieve speakers van GoldenEar
gewicht 50kg pst
1500Watt DSP gestuurd actief laag
rendement 93db
bandtweeter

Adviesprijs 12.998,00 Euro per set
Vraagprijs  5995,00 Euro per set


Verzending is gratis !



AudioExpert DenBosch / AudioExpert Castle

Whatsapp : Tel. 0031 (0) 6-411 933 96
Email : [email protected]

Robbo

Een tijdje geleden bij een forumlid mogen horen.
Ik had er nog nooit van gehoord maar het klonk echt prachtig.

Carloz

Ik kan beamen dat naar een veel hogere prijsklasse moet, wil je dit niveau bereiken. Inspelen, toe in bepalen, even wennen en daarna word je iedere keer verrast door de muzikaliteit, natuurlijkheid, strakke bassen en de homogeniteit van laag/midden/hoog. Zeker voor deze prijs een absolute aanrader.

Marcel AudioExpert

AudioExpert DenBosch / AudioExpert Castle

Whatsapp : Tel. 0031 (0) 6-411 933 96
Email : [email protected]

PascalP

Vorige week deze nog gehoord in een dedicated ruimte icm Dirac ART en een StormAudio processor, smullen hoor  :clapping:
Succes met de verkoop!
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Marcel AudioExpert

AudioExpert DenBosch / AudioExpert Castle

Whatsapp : Tel. 0031 (0) 6-411 933 96
Email : [email protected]

Laan

Sla je slag als je in bent voor iets anders zou ik zeggen. Een statement in je kamer, maar een kleine footprint. Iedere versterker kan ze met twee vingers in de neus aansturen. Heerlijke sound en laag kan je aftrimmen op je ruimte. :) Niks te zeuren? Ach, net als al het andere in het leven zijn ze sinds de intro 30% duurder geworden. Misschien zijn ze ingekocht voor de prijs explosie? Maar dan nog. Aanrader! :)
Woonkamer:  Atoll st 300 | Atoll am 400 | GoldenEar Triton reference
Man-cave: Ayon Spirit V | Focal Scala Utopia Evo | Atoll st 300 | Atoll cd 100 | Rega P3, neo psu, exact | Atoll ph 100

Marcel AudioExpert

AudioExpert DenBosch / AudioExpert Castle

Whatsapp : Tel. 0031 (0) 6-411 933 96
Email : [email protected]

Laan

Prijs wordt wel erg verleidelijk zeg!

Ik heb ze nu anderhalve week staan en geen moment spijt. Ze zijn zeer allround. Je kan er lekker audiofiel van genieten. Hoog is nooit scherp. Klank is erg transparant met een fraaie diepte die zich vooral achter de speakers opbouwt. Daar waar een upfront sound vaak wat eerder kan vermoeien. Gewoon lekker muziek luisteren zonder dat de set de aandacht trekt? Geen probleem, heerlijk. Gisteren had ik een klein feestje. Mijn kinderen nemen dan meestal (na wat biertjes) het geluid over. Leuk om de party vaardigheden eens te testen :) Wow, op hoog nivo blijft alles strak en zuiver. De potentie in het laag is echt enorm. Iets wat me in de huiskamer nooit eerder overkwam: wapperende broekspijpen. In de achtertuin hoor je pas echt hoe diep en krachtig het laag is. Niet normaal..

Woonkamer:  Atoll st 300 | Atoll am 400 | GoldenEar Triton reference
Man-cave: Ayon Spirit V | Focal Scala Utopia Evo | Atoll st 300 | Atoll cd 100 | Rega P3, neo psu, exact | Atoll ph 100

Xander32

Komen deze ls daarmee beter tot z'n recht in achtertuin? 😜
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Laan

Citaat van: Xander32 op juni  2, 2024, 13:04:32Komen deze ls daarmee beter tot z'n recht in achtertuin? 😜

Ja. Als het om het lage laag gaat kan je dat het best ervaren op enige afstand, zoals gebruikelijk. :)

Nog even over een gevoel van spijt, dat kan zich voordoen als je besluit de speakers zelf op te halen en in te laden. Mooi dat ze voor het geld ook nog worden bezorgd. Maar dan nog.. DHL had de pallet met de twee dozen zodanig voor de deur gezet dat er niemand meer in of uit kon. Vroeg me toen wel even af waar ik aan begonnen was. Ze zijn zo zwaar dat het leek of ze aan de pallet geschroefd waren.   :ohmy:
Woonkamer:  Atoll st 300 | Atoll am 400 | GoldenEar Triton reference
Man-cave: Ayon Spirit V | Focal Scala Utopia Evo | Atoll st 300 | Atoll cd 100 | Rega P3, neo psu, exact | Atoll ph 100