MySqueezebox.com servers goes DOWN

Gestart door Kingpin, januari 31, 2024, 18:26:22

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kingpin

Nou lekker dan.
Was al geen voorstander van al die cloud services maar ook Logitech gooit nu de handdoek in de ring met het gevolg dat mijn 2 SB radios bij het vuilnis kan zetten.

https://forums.slimdevices.com/forum/user-forums/general-discussion/1668327-uesmartradio-com-and-mysqueezebox-com-servers
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Xander32

Balen 😔, maar na > 12 jaar heeft de SBT z'n werk toch ook wel gedaan 🙄

Voor mij was een SBT de eerste kennismaking met het streamen en ik heb er veel plezier aan beleefd, helemaal i.c.m. jouw voeding.

Citaat van: Kingpin op januari 31, 2024, 18:26:22Nou lekker dan.
Was al geen voorstander van al die cloud services maar ook Logitech gooit nu de handdoek in de ring met het gevolg dat mijn 2 SB radios bij het vuilnis kan zetten.

https://forums.slimdevices.com/forum/user-forums/general-discussion/1668327-uesmartradio-com-and-mysqueezebox-com-servers
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Kingpin

Er zijn er een hele hoop (miljoenen) die naast de SBT o.a. de Radio hebben, voor ... idd alleen de radio.
Door nu alleen 1 server down te brengen kunnen dus miljoenen SBRadios de schroothoop op.
Daarom ben ik ook geen voorstander van de cloud services, het zou veel makkelijker kunnen als dit intern op de SBRadio zelf werd gedraaid.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

JoWa

Ik verwacht niet dat er nog miljoenen Radios zijn.
Veel zijn al hemelen door de problemen met de wifi opzet van de Radios.
Hou er rekening mee dat het nog 11g units zijn.

Ik heb zelf nog een Radio liggen met de door MHerger ontwikkelde firmware.
Dat werkt redelijk goed.

Mocht je ze willen blijven gebruiken: LMS installeren.

Zelf nu wel vanavond de connectie met Mysqueezebox.com verwijderd uit LMS.
De komende tijd kijken wat de impact is op door Logitech geleverde plugins en of er veranderingen zijn in iPeng.
Intel NUC G10 - LMS / Qobuz - Luxman PD-291 - Marantz SA-KI Pearl - Sony UBP-X800M2 - Linn Akurate Katalyst DSM/3 - Dynaudio Focus 30XD - LG 75UN70706LD - Hifiman Ananda BT / B&O Beoplay HX

Kingpin

Ik heb er 3 en werken allemaal via wifi probleemloos, al vanaf het begin, waarvan er 1 al op diverse werkplekken staat.

iPeng zal wel blijven werken omdat LMS als standalone op een NAS gewoon blijft doen, muv het radio gedeelte.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

twani

Citaat van: Kingpin op januari 31, 2024, 18:26:22Nou lekker dan.
Was al geen voorstander van al die cloud services maar ook Logitech gooit nu de handdoek in de ring met het gevolg dat mijn 2 SB radios bij het vuilnis kan zetten.

https://forums.slimdevices.com/forum/user-forums/general-discussion/1668327-uesmartradio-com-and-mysqueezebox-com-servers

Vandaar ik ook een M2Tech Hiface van Peerless heb gekocht. Ik stream wel vanaf mn Macbook voortaan.

Jammer! Was verknocht aan mn Touch. Outdated of niet.

Deed precies icm mn Meridian DAC precies wat ik nodig had :devil: