BK XXLS400-FF White gloss met brom

Gestart door the_scary_door, augustus 15, 2023, 18:59:54

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

the_scary_door

Bij deze bied ik mijn BK XXLS400-FF gratis aan. Er zit een brom in volgens mij de transformator. Ik heb een ifi dc blocker geprobeerd, maar dat hielp niet. Op te halen in regio Utrechtse Heuvelrug. Hij wordt niet verzonden.

Bron+versterker: NAD M33
Luidsprekers: Audiovector R3 Signature

chansig

Dan woon ik was bijna om de hoek.

Maar kan je Jossie niet eerst proberen ? Die kent deze subs en kan je vast helpen aan een goedwerkende sub. Die je dan nog eventueel kan verkopen.

Anders kom ik hem wel ophalen.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

mijkie

Citaat van: chansig op augustus 15, 2023, 19:10:50Dan woon ik was bijna om de hoek.

Maar kan je Jossie niet eerst proberen ? Die kent deze subs en kan je vast helpen aan een goedwerkende sub. Die je dan nog eventueel kan verkopen.

Anders kom ik hem wel ophalen.

Gr. Hans

Ook mijn gedachte, laat Jossie er even naar kijken en het komt vast goed!
* Focal Alpha 50 * Auralic Altair *

the_scary_door

Citaat van: chansig op augustus 15, 2023, 19:10:50Dan woon ik was bijna om de hoek.

Maar kan je Jossie niet eerst proberen ? Die kent deze subs en kan je vast helpen aan een goedwerkende sub. Die je dan nog eventueel kan verkopen.

Anders kom ik hem wel ophalen.

Gr. Hans

Dan komt de sub weer thuis, want ik heb hem bij jou opgehaald. ;D

Ik heb de sub ook niet meer nodig, dus ik dacht misschien leuk voor iemand om goedkoop een mooie sub te bemachtigen.
Bron+versterker: NAD M33
Luidsprekers: Audiovector R3 Signature

chansig

#4
Dat is dan wel weer grappig.

Maar je gaat Jossie niet benaderen ? Want dan doe ik dat tzt.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.


Contour


jellejanssen

Dat schreef ik ook al inde pm :)

Maar mocht t niet ... vul
De rest maar aan :)

hifiman

Ik gok op de twee el-cheapo chinese voedings elco's vervangen door nieuw/beter en dan kan die weer 15 jaar mee zonder brom.Vrij simpel klusje voor als je kunt solderen.

chansig

#9
Dat bedoel ik.

Dus als hij slim is dan. Anders kom ik hem wel ophalen en dan ben ik zo slim.😃

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

the_scary_door

Ik heb niet zo'n zin om iets gratis weg te geven en dat de ander het dan meteen gaat verkopen.
Bron+versterker: NAD M33
Luidsprekers: Audiovector R3 Signature

chansig

Ook logisch. Zoals ik in de pm al schreef ga ik hem ws eerst zelf proberen. Tenminste nadat hij gemaakt is.

Is dat voldoende ?

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

gerard1

Niemand in de familie / vrienden kring of buren, die je blij kan maken?

Ansiex

Hoi!

Ik ben opzoek naar een subwoofer ter vervanging van mijn Mordaunt-Short 409W.
Ik denk als deze te maken valt het echt een waardige vervanger is!  :angel: Ik zou het heel tof vinden als ik jou subwoofer mag overnemen!

chansig

Ik heb Ansiex hierop geattendeerd. Jelle was natuurlijk nog na mij.

Maar ik zie ervan af.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ralf67

Een gratis BK xxls400 gratis weggeef topic ( met gratis brom )

Moet zoals aangegeven eenvoudig te fixen zijn.

Contour

#16
Je ziet wat gratis weggeven betekent.. gezeur, beter kun je er een klein prijsje aanhangen bijv. 50 euro, dan melden zich de echt geintresseerden. Tevens is 50 euro aan bier beter dan niks.

Groetjes Walter

chansig

#17
Wat een stemmingmakerij.

Er is helemaal geen gezeur. Scary moet gewoon doen waar hij zich lekker bij voelt. Ik haak af en heb een ander die zoekende is op deze sub geattendeerd. Waarbij Jelle nog eerst is.

Nounounou....wat een gezeur.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HJ2

Supertof!

Ik ben sub-loos momenteel en handig met bak en braadijzer.

Als niemand zich meldt, dan graag!
If you always do what you always did, you always get what you always got...

the_scary_door

Ik heb hem uiteindelijk aan Ansiex gegeven (Hans, tof dat je hem erop wees). Hij heeft hem ook al opgehaald en ik hoop dat hij er blij mee is, maar daar leek het wel op. ;D
Bron+versterker: NAD M33
Luidsprekers: Audiovector R3 Signature

chansig

Top. Ik hoop dat het inderdaad een klein dingetje is en hij er veel plezier van heeft.

Gelukkig kan het topic met dit gezeur dicht. :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ralf67

Blijft een fijne subwoofer en inderdaad reparabel.

Ansiex

Jaa ik heb de subwoofer opgehaald! Echt onwijs bedankt!
Ik hoor een lage statisch gezoem maar totaal niet storend en hij klinkt super!! Ben er heel blij mee  ;D

fluissie

Citaat van: Ansiex op augustus 16, 2023, 20:49:17Jaa ik heb de subwoofer opgehaald! Echt onwijs bedankt!
Ik hoor een lage statisch gezoem maar totaal niet storend en hij klinkt super!! Ben er heel blij mee  ;D

Zal idd al van een aanzienlijk ander caliber zijn dan de mordaunt idd :headbanging:

Nog mooier dat je met het "euvel" kan leven, dubbel geld bespaard

Ik zeg als je een 2e plekkie hebt of stacken kan ; Koop een 2e op mp een keer  :thumbs-up:

Contour

Wellicht dat de 'brom' waar eerder over gesproken werd, kwam door de keten als geheel, en nu niet aanwezig is..?