Monster GreenPower HDP 750/850G stekkerblok ervaringen

Gestart door Dreamer, mei 13, 2023, 12:41:06

Vorige topic - Volgende topic

Dreamer

Ik ben aan het kijken voor 2 stekkerblokken voor woonkamer en mijn HT en kwam deze tegen op marktplaats. Heb wat dingen hierover opgezocht en ze lijken mij wel goede upgrade, maar het zijn wel al oude producten.
Ik wil er niet meer dan 40 of 50€ voor uitgeven. I
Iemand ervaring met deze stekkerblokken?

Sopper

Citaat van: Dreamer op mei 13, 2023, 12:41:06Ik ben aan het kijken voor 2 stekkerblokken voor woonkamer en mijn HT en kwam deze tegen op marktplaats. Heb wat dingen hierover opgezocht en ze lijken mij wel goede upgrade, maar het zijn wel al oude producten.
Ik wil er niet meer dan 40 of 50€ voor uitgeven. I
Iemand ervaring met deze stekkerblokken?

Wat wil je er mee bereiken?
# Eversolo T8 # Gustard R30 # FM266MKII replica VV # Burmester 909 mono replica EV # Graham LS8/1F
# Bekabeling - Trivium Audio Cables

Dreamer

Die van jouhifi had ik al gezien en lijken mij prima, maar aangezien ik er 2 nodig heb vind ik het teveel geld.
@Sopper: ik zoek een degelijke stekkerblok die mijn apparatuur beschermd en vond deze wel mooie en handig met de labeling van diverse apparaten plus je kunt er alles in een keer mee uitschakelen.
En uiteraard de prijs speelt een rol.

Een stekkerblok beschermt geen apparatuur... Dat is een sprookje... De beste bescherming is, wanneer onweer in de lucht is, alle elektronische apparatuur loskoppelen.

Ik heb zelf jarenlang in de audiowereld gewerkt, ik ben in minstens 3 huizen geweest waar bij directe blikseminslag de contactdozen uit de muren waren geslagen... Dat wil je niet meemaken.

Dreamer

Ik heb eens wat opgezocht hierover en ik denk dat je gelijk hebt. Het beste is dus om de stekkers uit het stopcontact te trekken.