Monitor Audio RS LCR centerspeaker in Rosewood (prijsdaling)

Gestart door jvdveken, december 12, 2022, 21:05:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jvdveken

Ik verkoop deze centerspeaker, in zeer goede staat, omdat ik deze al enige tijd niet meer gebruik in mijn HT opstelling.
Doos en volledige verpakking zijn nog aanwezig.  Vraagprijs = 95 EUR 50,00 EUR excl. verzendkosten

Frequency Response: 45 Hz – 30 KHz
Sensitivity: 91 dB
Nominal Impedance: 6 Ohms
Power Handling (RMS): 120 W

Drive Unit Complement
2 x 6" C-CAM® Bass mid-range.
1 x 1" (25 mm) gold dome C-CAM® tweeter.

Afmetingen (H x W x D)
185 x 500 x 200 mm

https://www.monitoraudio.com/en/support/past-products/silver-rs/rslcr/


Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

jvdveken

Ik woon in België, dus de speaker kan zeker ter plaatse bekeken en opgehaald worden.
Indien iemand in NL interesse heeft, dan ben ik bereid om de koper tegemoet te komen tot ergens boven Antwerpen.
Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

jvdveken

Fijne kerstdagen aan alle forum leden! Iemand interesse: ik sta open voor een goed bod.
Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

Ralf67

In de orginele doos kan je deze toch ook veilig verzenden ?

jvdveken

#4
Prijsdaling: nu te koop voor 50,00 EUR (indien afhalen)

En verzenden is idd ook mogelijk. De verzendkosten naar NL zijn 16,50 EUR. Dus komt op 66,50 EUR incl. verzending.
Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

jvdveken

Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

jvdveken

Opnieuw een prijsdaling, omdat ik liever zie dat er iemand plezier aan beleeft.
Nu te koop voor 50,00 EUR
Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

Ralf67


. . .

#8
Jemig, die brengt nog meer in onderdelen, denk ik...zeker als de units hetzelfde zijn als in de RS zuiltjes.

This Game

Idd, zou het bijna doen om op de plank te leggen, heb mijn oude lcr de brs28 bas units geruild met de rs6. De rs1 heeft 4ohm op de brs44 driver staan, daar heeft een kattenagel in de rubberrand gezeten, nog geen donor voor gevonden, maar hoor ook niks raars in de surround.
LG CX65/XSX/Onkyo NR7100/MA RS6-1-C(5G)/Rel Q150e

jvdveken

Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

Hannibal_

Lijkt me geen geld als je een center wilt hebben...

Ziet er ook goed uit.
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

jvdveken

Is nog steeds te koop aan deze interessante prijs  ;)
Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

jvdveken

 Heb een mogelijke koper, dus speaker is voorlopig gereserveerd.
Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

predator


squeek

Deze center heb ik zelf ook gehad, compact maar toch deftig geluid.

Als deze nog vrij is dan wil ik em wel overnemen.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

jvdveken

De vorige kandidaat koper reageert niet meer, dus deze center speaker is nog steeds te koop.
Ik heb een PM gestuurd naar predator.
Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare

jvdveken

Marantz SR-7005 | Monitor Audio RS6,  RS-FX + BK XLS 300 PR | IXOS, QED & Canare