Muziek die set laat schitteren (of wel, dat klinkt geil uit je luidsprekers)

Gestart door mmuetst, oktober 6, 2022, 20:50:08

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

johz

Citaat van: DofN op oktober 16, 2022, 15:42:12
De lijst staat in Qobuz. Maar iedere keer als de Spotify lijst wordt aangevuld, moet de Qobuz lijst ook weer worden aangevuld. De lijst op Qobus is gemaakt door John
Ik zal hem straks weer updaten en kijken of ik 'm sneller automatisch kan laten synchroniseren. Tip voor de Qobuz gebruikers: in de app op de telefoon kreeg ik gisteren een aanbieding voor gratis Soundizz conversie van playlists (uitsluitend richting Qobuz)
Marantz SR7010 + MM8003 | Fyne Audio F501 + Tannoy DC6 LCR | Bluesound Node N130 + PD Creative PSU upgrade | SMSL D300 | Audioquest bekabeling

johz

Hij is weer bij. Zie nu dat deze gratis Qobuz pass voor Soundiiz niet automatisch kan synchroniseren. Wel andere voordelen zo te zien: geen beperking op het aantal nummers en meerdere playlists tegelijk.
Marantz SR7010 + MM8003 | Fyne Audio F501 + Tannoy DC6 LCR | Bluesound Node N130 + PD Creative PSU upgrade | SMSL D300 | Audioquest bekabeling

gizmo2

Citaat van: johz op oktober 16, 2022, 17:24:31
Hij is weer bij. Zie nu dat deze gratis Qobuz pass voor Soundiiz niet automatisch kan synchroniseren. Wel andere voordelen zo te zien: geen beperking op het aantal nummers en meerdere playlists tegelijk.
Tof dat je de Qobuz lijst up-to-date Houd [emoji106]

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

johz

Dat is vrij weinig inspanning vergeleken met de goede suggesties van iedereen en het werk dat jij er in steekt...
Marantz SR7010 + MM8003 | Fyne Audio F501 + Tannoy DC6 LCR | Bluesound Node N130 + PD Creative PSU upgrade | SMSL D300 | Audioquest bekabeling

minidsp.nl

bedankt allemaal voor deze actie!

vraag over de Qobuz lijst: welke van deze 3 is t nou?
de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl

haythijs

Citaat van: gizmo2 op oktober 16, 2022, 15:51:47
die eerste 4 zijn toegevoegd .........maaaarrrrr die laatste van Michael Jackson is nu niet echt een pareltje die kek klinkt en opgenomen is.
die laat ik dan maar zitten  :P

Ik refereerde dan ook naar de ondertitel he😅
Hoewel Quincy J eigenlijk het wel aardig kan laten klinken op een beetje niveau.
Vanavind  tijdens een rondje om het park het album How to measure a planet van the Gathering er nog op. Openingsnummer Frail... watertandend! 
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

gizmo2

Citaat van: haythijs op oktober 16, 2022, 22:09:50
Ik refereerde dan ook naar de ondertitel he😅
Hoewel Quincy J eigenlijk het wel aardig kan laten klinken op een beetje niveau.
Vanavind  tijdens een rondje om het park het album How to measure a planet van the Gathering er nog op. Openingsnummer Frail... watertandend!
hahaha ik kopieer en plak alleen maar  ;D

maar je laatste verzoek staat er nu in ;)



alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

Tabcam

Citaat van: minidsp.nl op oktober 16, 2022, 21:59:09
bedankt allemaal voor deze actie!

vraag over de Qobuz lijst: welke van deze 3 is t nou?
Ik heb de lijst voor Tidal geüpdte. Ik kreeg er ook een lijst bij en heb de nieuwe lijst met de Tidal App in de oude gekopieerd. Dan krijg je de mogelijkheid duplicaten over te slaan en waren er weer twee.

Ik hoop dat ik de goede nu verwijderd heb en ziet iedereen met Tidal dezelfde lijst aangevuld met de nieuwe nummers :angel:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

mmuetst

Novelle Vague album: Novelle Vague  Nummer: A Forest (jawel dat nummer van de Cure  ;) )
Er staan meer pareltjes op dit cover album....
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

gizmo2

Citaat van: mmuetst op oktober 16, 2022, 22:34:41
Novelle Vague album: Novelle Vague  Nummer: A Forest (jawel dat nummer van de Cure  ;) )
Er staan meer pareltjes op dit cover album....

Ik ken hem..... vind hem ook fantastisch [emoji3]

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

sonsan

Citaat van: minidsp.nl op oktober 16, 2022, 21:59:09
bedankt allemaal voor deze actie!

vraag over de Qobuz lijst: welke van deze 3 is t nou?
Die van John. Die van mij is waarschijnlijk hetzelfde maar ik update niet elke dag. En er komen zoveel nieuwe nummers bij dagelijks.....
Ik heb de mijne verwijderd om misverstanden te voorkomen. John is waarschijnlijk sneller met updaten.
Marantz SR7013 met AC Infinity Aircom T8  - Marantz PM8003 - Cambridge Audio MXN10 - iFi iPower2  - Dune HD Max - Mordaunt Short Performance 6 front + rear - MS Mezzo 5 center - BK P12-300SB-PR sub - Van Damme UP-LCOFC Hifi speakerkabels - Supra LoRad MD06DC SPC mains block en Supra SPC kabels/stekkers - Panasonic 65ST50

mmuetst

Blanca Núñez Quinteto Album: En Tierra   Nummers: (2 achter elkaar) Interludio => Que Algun Dia

Geniet van Audio, maar betaal met mate.

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Audio addict

Leuk topic  :)

Ben nu de afspeellijst op Apple Music af aan het spelen.

Ik heb ook nog wel een aanrader.
Het nummer "The Inconvenience Of Spirits" van de band "All My Faith Lost"
https://youtu.be/6ya03JBA-s0
Marantz PM7005 - Marantz CD6006 - KEF R3 - REL S510 - DALI M601 Stands - AC Infinity Aircom T8 - Audioquest - Addictive Sound Acoustic Panels.

kappa9

Mano streamer | Gustard X-16 | musical fidelity a5.5 | Analysis Audio Epsilon | Audiolab 6000 CDT

kappa9

Mano streamer | Gustard X-16 | musical fidelity a5.5 | Analysis Audio Epsilon | Audiolab 6000 CDT

mmuetst

Geniet van Audio, maar betaal met mate.

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

gizmo2

Inmiddels is alles weer bijgewerkt [emoji3]

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

johz

Qobuz ook weer bijgewerkt (14 van de tot nu toe 284 nummers staan niet op Qobuz)
Marantz SR7010 + MM8003 | Fyne Audio F501 + Tannoy DC6 LCR | Bluesound Node N130 + PD Creative PSU upgrade | SMSL D300 | Audioquest bekabeling

Tabcam

Citaat van: gizmo2 op oktober 18, 2022, 09:10:15
Inmiddels is alles weer bijgewerkt [emoji3]

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Heb de lijst ook bijgewerkt :angel:. Ik kan per keer 200 tracks converteren en merk dat ik 4 tracks niet heb, 280 tracks met 23:55 speeltijd, maar melding dat er 3 zouden missen. Misschien een duplicaat of een conversiefout??
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

gizmo2

Citaat van: Tabcam op oktober 18, 2022, 14:59:21
Heb de lijst ook bijgewerkt :angel:. Ik kan per keer 200 tracks converteren en merk dat ik 4 tracks niet heb, 280 tracks met 23:55 speeltijd, maar melding dat er 3 zouden missen. Misschien een duplicaat of een conversiefout??
heb even nagelopen en zover ik kan zien is onderstaande dubbel.

alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

Tabcam

Citaat van: gizmo2 op oktober 18, 2022, 15:09:10
heb even nagelopen en zover ik kan zien is onderstaande dubbel.


Ergens raar want met 3 niet gevonden nummers klopt er ergens nog iets niet of hij heeft nu één nummer toch gevonden. In ieder geval vrijwel compleet en dat vind ik mooi.

En You Better Hide van Yello staat er in 2 uitvoeringen in.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

Xander32

Via mp in goede orde ontvangen, samen met z'n debuutalbum voor een paar euris, blij mee  :)

Citaat van: DofN op oktober 16, 2022, 10:04:48
Het hele album is fraai opgenomen, en dit nummer springt er muzikaal uit:

Stormy Weather
Teitur
Let the Dog Drive Home


Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT