47 laboratory Shigaraki 4715 dac

Gestart door lukas, mei 27, 2022, 17:51:33

Vorige topic - Volgende topic

chansig

Citaat van: lukas op mei 31, 2022, 11:59:28
Hoi Hansig,
Ik kan mij niet voorstellen dat een extreem goede dac bij die Bart Smit speakers die ik op uw foto zie, speelt. Mijn kinderen hebben deze ook, wel nog een treinspoor er voor, aan de achterkant zit een ingang voor zo'n plastic rode microfoon voor playbacken . Vaak te herkennen aan wat vegen chocolade of drop. Zijn dit niet dezelfden? Het kan ook zijn dat ik me vergis, ik ben niet zo op de hoogte van het aanbod in klankdodekastspeakers, dus ze kunnen ook van de Mediamarkt komen. Daarvoor dan mijn excuus.  Wat ik me afvraag is of u doorhebt dat dit echt een serieuze hobby is he. Mensen finetunen voortdurend en kunnen daar zelfs van wakker liggen hoor! Ik vraag u dan ook met respect te reageren.
Mocht u deze dac nog willen, vraag ik u eerst voor een upgrade in speakers. Harbeth, JMR. Beetje in die hoek.
Alvast succes! U zult zien dat er best te genieten is in deze hobby. Wat een ontdekkingsreis zult u in stappen! Wauw!

Zelfs in de overdrijving wordt er audiofiel geredeneerd. Ik ben echt (nou ja niet echt) bang dat als jij Huub zijn advies zou volgen (zeggen wat je denkt), dit eruit zal komen.

In ieder geval succes met de verkoop. Ik hem het ooit ergens een keer gehoord/beluisterd in Utrecht. Weet het niet meer precies. Leuk ding.

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

lukas

Ik ken geen Huub.
Wel leuk dat u een keer mee mocht om iets te beluisteren. Veel plezier op uw zolder. Ik zal laten weten als iemand hier de dac koopt.

chansig

Dank je. Niet dat het nodig is. Maar zeer vriendelijk van je.

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

J.A.F._Doorhof

@lukas
We doen hier wel een beetje normaal tegen elkaar
Lukt dat niet heb ik liever dat je vertrekt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

lukas

Ik zal mijn best doen meneer! Ik weet ook niet waarom ze maar blijven reageren

ProgRocker

Ik kan dit niet goed duiden. Is dit een grap of een psychose?

lukas

Citaat van: ProgRocker op mei 31, 2022, 16:38:16
Ik kan dit niet goed duiden. Is dit een grap of een psychose?

De dac werkt hartopenend

mijkie

de dac of het lepeltje ?
* Focal Alpha 50 * Auralic Altair G1 * Auralic Altair G1.1 * ik moet nog een keuze maken *

dre73

CiteerIk kan mij niet voorstellen dat een extreem goede dac bij die Bart Smit speakers die ik op uw foto zie

:D :D :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

lukas

Kijk jongens. Hifimaten.  Een 1e fan! :pompom:

Pjotr27

Citaat van: J.A.F._Doorhof op mei 31, 2022, 12:37:37
@lukas
We doen hier wel een beetje normaal tegen elkaar
Lukt dat niet heb ik liever dat je vertrekt.

Beetje humor moet toch kunnen? Zo lang het niet grof of beledigend wordt. Ik snap wat dat betreft je reactie niet echt.
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-300 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Ik snap het wel degelijk, we worden met z'n allen in de zeik gezet... en de eigenaar van deze post lacht zich de ballen uit de broek. Aan het eerste mag wel wat gedaan worden vind ik persoonlijk...

Dit is geen waardige advertentie zoals we ze graag willen zien.

ProgRocker

Citaat van: Jazzman op mei 31, 2022, 18:42:13
Ik snap het wel degelijk, we worden met z'n allen in de zeik gezet... en de eigenaar van deze post lacht zich de ballen uit de broek. Aan het eerste mag wel wat gedaan worden vind ik persoonlijk...

Dit is geen waardige advertentie zoals we ze graag willen zien.

Mee eens. Dit soort mislukte 'humor' past wellicht beter op Fok! of Reddit.

Ik sluit een psychose echter niet volledig uit.

Dura

Citaat van: Pjotr27 op mei 31, 2022, 18:38:19
Beetje humor moet toch kunnen? Zo lang het niet grof of beledigend wordt. Ik snap wat dat betreft je reactie niet echt.
Ik vind het ook allemaal wat overdreven, die lange teentjes. 
TS loopt wat te geiten, maar niemand wordt persoonlijk aangesproken en het is zijn topic waarin ie wat te verkopen.
Effectief lijkt het me niet echt maar dat is niet mijn probleem en verder kan ik er wel om lachen.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

Dura

Dubbel
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

audiolover

Bij het beantwoorden verminkt hij de namen van de poster, op zich al beledigend. Verder worden forumleden als minderwaardige hobbyisten weggezet, is dat normaal? Ik vind het misplaatst en denigrerend. Verkoper is domweg arrogant en kwetsend, humor of niet!
Meridian M-30 active speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;  Audioquest Jitterbug
Audioquest kabels: Coffee USB - Water RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

CZ79

Citaat van: ProgRocker op mei 31, 2022, 18:49:06
Mee eens. Dit soort mislukte 'humor' past wellicht beter op Fok! of Reddit.

Ik sluit een psychose echter niet volledig uit.

Beetje te veel Crystal gerookt denk ik, en zijn de hersens gesmolten  :D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

mijkie

* Focal Alpha 50 * Auralic Altair G1 * Auralic Altair G1.1 * ik moet nog een keuze maken *

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Citaat van: audiolover op mei 31, 2022, 19:46:29
Bij het beantwoorden verminkt hij de namen van de poster, op zich al beledigend. Verder worden forumleden als minderwaardige hobbyisten weggezet, is dat normaal? Ik vind het misplaatst en denigrerend. Verkoper is domweg arrogant en kwetsend, humor of niet!

Helemaal eens! Heel soms heb ik ook wel eens opmerkingen waarvan ik later dacht "Oeps"... Maar zelfs "oeps" komt niet in zijn woordenschat voor...

dre73

Ik denk dat we weer toe zijn aan een prijsstijging. :angel:
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

lukas

Citaat van: Jazzman op mei 31, 2022, 20:21:36
Helemaal eens! Heel soms heb ik ook wel eens opmerkingen waarvan ik later dacht "Oeps"... Maar zelfs "oeps" komt niet in zijn woordenschat voor...

TS heeft wel degelijk een moment geclassificeerd als oeps, hij vergiste zich in dat speakers waarschijnlijk niet van de Bart Smit komen maar van de Mediamarkt.  Waarvoor mijn excuses.
Verder heb ik het idee dat jullie geen vriendinnen met mij willen worden. Het zal wel gewoon komen doordat er teveel verschillen zitten in onze bits en ook een theelepel kunnen waarderen of juist niet. Niet alles draait om Wattage jongens! Een coax past nu eenmaal niet op usb, sprak een wijs man ooit.
Ik vermoed dat onze wegen spoedig scheiden, middels een ban of de verkoop van mijn magische blokjes. Het gaat jullie goed. Afscheidsmuziek klinkt ook het mooist op een Nosdac trouwens

lukas

Citaat van: dre73 op mei 31, 2022, 20:27:59
Ik denk dat we weer toe zijn aan een prijsstijging. :angel:

Al gedaan. Pak uw kans, voordat de ban toeslaat!

ProgRocker

Citaat van: lukas op mei 31, 2022, 20:32:26
Al gedaan. Pak uw kans, voordat de ban toeslaat!

Ach, er is nog een optie drie natuurlijk!

Geen grappen, geen psychose maar een banaanvraag! Had ik toch ergens gelijk, dat is typisch iets van Fok! 😁

lukas