47 laboratory Shigaraki 4715 dac

Gestart door lukas, mei 27, 2022, 17:51:33

Vorige topic - Volgende topic

lukas

Als nieuw. Veel beter dan waar de meesten hier mee spelen. 830 euro. Ik zeg doen. Aansluiten en even huilen waar je altijd naar geluisterd hebt voor mechanische ontzielde hifi klank. Welkom in de magische wereld van muzikale klanten. Waar tonen eeuwig uitklinken en engelen in uw oor zullen fluisteren.
Dus, annuleer uw zomervakantie en tracteer uzelf op iets moois.
Nu met gratis theelepel!
Prijs 830 euro.
Groet, Lukas

Pjotr27

Echt een prachtige dac die niet meer gemaakt wordt. Muzikaliteit ten top. Nee, Geen high-res, maar gewoon erg prettig om naar te luisteren. Succes met de verkoop!
Sansui Au-8500, Sun Audio SVC-300 voorversterker, Sun Audio SV-2A3PE eindversterkers, zilver luidsprekerkabels, Silindo Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

lukas

Hopelijk helpt de arrogante psychotische maar ook originele advertentie ^^

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

lukas

Waarom kopen? Als dit zo bijzonder is... waarom houd je deze zelf dan niet?

lukas

Goede vraag! Interesse is half kopen. Ik vind mijn Pel dac en Altmann dac nog mooier. Dit is mn 3e setje 4715, ik koop hem er steeds weer erbij. Hij blijft bijzonder

audiolover

Meridian M-30 active speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;  Audioquest Jitterbug
Audioquest kabels: Coffee USB - Water RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

Met theelepel maar zonder USB aansluiting... zeer bijzonder dus!

lukas

Dat zal sarcastisch doch voor de kenner vd 4715 onwetend en een tikje lachwekkend klinken. Koopt u maar usb

lukas

Nog steeds niemand? Jullie zijn vast onderling aan het uitvechten wie hem mag kopen. Op wat hires types na natuurlijk ^^

Carloz

Verkoop je theelepel ook los? Of krijg ik dan de set cadeau? Lastig...   :tounge:

twani

Ongelooflijk fijne dac.

Wat een klank, wat een Schmelz....... :inlove:

Medeforummers die hier schampere opmerkingen over denken te moeten plaatsen hebben werkelijk geen idee van hetgeen we hier voor ons hebben.

De recht metende Topping boys zeg maar....

Recht metend, want dan is het toch goeeeeddd.... :D

T is dat ik helemaal happy ben met m'n vintage Meridian Dac anders had ik deze twee grijze baksteentjes al opgehaald.

B-art

musical fidelity A5 amp & cd & tuner - tentlabs dac - lindemann streamer - clearaudio turntable - dynaudio s3.4 speakers - rel r505 sub - lehmann headphone amp - hifiman headphone - grado headphone - sennheiser headphone - tidal - audio note cables

Kwabbernoot

Dat is de 4717. Deze hier is de 4715.

Groeten...

B-art

musical fidelity A5 amp & cd & tuner - tentlabs dac - lindemann streamer - clearaudio turntable - dynaudio s3.4 speakers - rel r505 sub - lehmann headphone amp - hifiman headphone - grado headphone - sennheiser headphone - tidal - audio note cables

lukas

Praatjes vullen geen portemonnees mensen. Kopen! Het kan nog dit weekend! Eindelijk van muziek gaan houden ipv een egotrip hobby die van ontzielde naar ontzielde bling bling hires dac vol filters gaat. Leef! Leer te luisteren. Koop deze dac. Uw hele leven zal veranderen.  Eindelijk komt er geluk in uw relatie, werk en vriendschappen.  Amen!

audiolover

Citaat van: lukas op mei 28, 2022, 21:24:18
Praatjes vullen geen portemonnees mensen. Kopen! Het kan nog dit weekend! Eindelijk van muziek gaan houden ipv een egotrip hobby die van ontzielde naar ontzielde bling bling hires dac vol filters gaat. Leef! Leer te luisteren. Koop deze dac. Uw hele leven zal veranderen.  Eindelijk komt er geluk in uw relatie, werk en vriendschappen.  Amen!

Ik denk niet dat dit gebazel de verkoop versnellen zal
Meridian M-30 active speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;  Audioquest Jitterbug
Audioquest kabels: Coffee USB - Water RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

botsen

Oh, ik begon net enthousiast te worden  :D

lukas

Dank voor de tip Audiodinges.  Na 15 minuten met deze dac zijn echter al uw gedachten en zorgen rondom mijn verkoop weg!

chansig

Ik ben bang dat Lukas het allemaal nog meent ook.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

lukas

Yes! Mij niet geloven, zelf luisteren. Ik verkoop het ook niet aan iedereen. Ik hou het liever zelf dan dat het in de gemiddelde XFI set komt

lukas

Ik heb nu 2 bieders. 1 heeft Naim in zn set en 1 Chord. Die krijgen hem, of zelfs haar vermoed ik, gezien haar schoonheid, natuurlijk beiden niet. Wie biedt er nog meer en heeft wat muzikale apparatuur? Het kan nog, het is nog geen 00.00u

Dan krijg ik hem zeker niet volgens je maatstaven...... Ben ik even blij.... Oh ja, Ik kom om in de theelepels... gelukkig maar.. Was even bang...

lukas

Klopt, had je al eerder afgeschreven  :tounge2: