Ultima 40 mk3 Surround "5.1-Set"

Gestart door janske21, maart 12, 2022, 22:51:03

Vorige topic - Volgende topic

janske21

Hallow,

Ik heb al even de zoekfunctie gebruikt maar vind enkel dingen terug van de eerste gen teufel speakers.

Zijn er hier leden die ervaring hebben met de nieuwere speakers van teufel?
Wil me namelijk de Ultima 40 mk3 Surround "5.1-Set" aanschaffen of zeggen jullie niet doen?
Ik lees vooral dat teufel prijs/kwaliteit zeer goed is. Als je vergelijkt met Klipsch dan scheelt het toch al snel de helft van prijs.

grts,
Steven

reza

Teufel is een no brainer voor het geld.
Gewoon top spul. :thumbs-up:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

GPO

Citaat van: janske21 op maart 12, 2022, 22:51:03
Hallow,

Ik heb al even de zoekfunctie gebruikt maar vind enkel dingen terug van de eerste gen teufel speakers.

Zijn er hier leden die ervaring hebben met de nieuwere speakers van teufel?
Wil me namelijk de Ultima 40 mk3 Surround "5.1-Set" aanschaffen of zeggen jullie niet doen?
Ik lees vooral dat teufel prijs/kwaliteit zeer goed is. Als je vergelijkt met Klipsch dan scheelt het toch al snel de helft van prijs.

grts,
Steven

Mijn broer heeft deze set. Daar komt een heel fatsoenlijk geluid uit. Zijn hele goede prijs/kwaliteit luidsprekers.
Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer