Martin's Home Theater

Gestart door buckler, april 26, 2021, 14:54:17

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

buckler

Beetje zoals bij de eerste (geleende) foto maar dan met de IW950 speakers en met mijn inziens mooiere kasten....
Maargoed dan heb je een idee








free photo images
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

buckler

Citaat van: buckler op augustus 18, 2021, 13:00:28
Nou we weten welk atmos plan we gaan volgen...
En zoals gezegd ga ik het in stapjes doen qua aanschaf en smeer het op deze manier ook uit want ik wou toch eigenlijk pas volgend jaar de atmos upgrade doen.
Plus ik mocht wegens hartziekte mijn andere hobby's niet meer uitvoeren (en had alles ervan al verkocht) en sinds korte tijd heb ik daar weer groen licht voor dus dat gaat ook veel geld kosten wegens aanschaf nieuw materiaal vandaar mijn keuze om de atmos upgrade wat uit te smeren. Maargoed dat had ik laatst al eens uitgelegd en hoeven we geen woorden aan vuil te maken :blush:

Ik ga voor vier MK IW950 speakers, en wel om verschillende redenen.
A- ik wil geen risico nemen om te lichte atmos speakers op te hangen omdat de grondlaag nu zo groots speelt, misschien overdrijf ik het maar dat is dan maar zo.
B- zelfde speakers/tweeters dus dat moet een goede match zijn.
C- kan veel vermogen op.
D- omdat ik een hekel heb aan zichtbare speakerkabels (fobie?) wil ik de mdf kasten ,die Stephan voor me gaat maken, zo dicht mogelijk tegen mijn gordijn railsen hebben dus ook daar komt de grote afmeting van de IW950 speakers goed uit.
E- en omdat de speakers zo breed zijn komen vrijwel (nou bijna dan) op de perfecte plaats met de tweeters in lijn van de tweeters van de grondlaag 2520 speakers... win win situatie zeg maar.
Ik haal net de 45 graden niet maar omdat ik vrij kort op mijn front speakers zit vallen de atmos front tops er nu wel mooi tussen en komt het volgens mij supergoed uit qua plaatsing. En kom ik straks aardig in de buurt van de door dolby aanbevolen plaatsing. Alleen de 45 graden haal ik dus net niet.

Stephan maakt de kasten van zwart mfd en ze worden dezelfde zwarte kleur als de MK speakers en alle randen en hoeken worden ook netjes afgerond zoals bij de MK speakers het geval is zonder dat naden zichtbaar zijn.
Dit heeft hij ook bij mijn oude 18'' sub gedaan en dat zag er werkelijk top uit, van zeer hoog niveau zelfs. Leek wel uit een fabriek van een groot merk te komen dus dat wou ik nu weer graag omdat het toch in mijn woonkamer komt te hangen :crazy:
De randen/hoeken die aansluiten tegen mijn plafond blijven wel haaks en strak om de overgang naar het plafond niet te kunnen waarnemen, athans zo min mogelijk.
Hoop dat iedereen het nog snapt? LOL
Ik heb wat ruwe schetsjes gemaakt voor info aan Stephan en die plaats ik zo wel even.
Het uiterlijk van de kasten worden dus net als mijn MK 2520 speakers al zal ik wel de IW950 atmos speakers gaan gebruiken zonder rooster ofzo want dat doe ik met mijn grondlaag speakers ook. Vind ik ook wel gaaf eigenlijk.

We bestellen eerst 1 IW950 en dan kan Stephan op zijn gemakje de vier mdf kasten maken en eenmaal klaar zal ik een tweede bestellen en later de rest etc etc.
Alle tijd dus en lekker uitgesmeerd op deze manier dus wat mij betreft prima.
Dit is overgens mogelijk omdat de IW speakers per stuk af te nemen zijn dus dikke duim naar MK daarvoor.
Welke amp ik volgend jaar ga nemen ben ik nog niet uit maar ook daarvoor 'alle tijd'

En daarna is het 'klaar' , ik weet je mag hier niet vloeken maar DAMN wat klinkt het nu goed dus ik wil het ook goed doen wat betreft de atmos speakers upgrade en de grote afmetingen van de IW950 kwamen mij dus goed uit qua positionering.
Kortom... we gaan het goed doen of we doen het niet...  ;)
En nee ik sluit het allemaal niet aan voordat ik alles in bezit heb dus ik ga niet eerst met bv twee atmos speakers draaien  :threadclosed:
Leuk vooruitzicht...

En voor de mensen die ook zoiets willen maar nu denken wie is Stephan dan????
Dan is hier op het forum MichelDW van Cinehome.be
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

PascalP

Lekker hoor Martin!
En die IW950's zijn flinke jongens idd, en ook ff wat anders dan die IC95's waar je het kort over had!

Mooi vooruitzicht  :headbanging:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

scoc

Mischien toch best direct 1 paar kopen. Stel dat over X aantal maanden deze niet meer verkrijgbaar zijn of vervangen worden door andere type.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

buckler

Citaat van: PascalP op augustus 18, 2021, 13:29:52
Lekker hoor Martin!
En die IW950's zijn flinke jongens idd, en ook ff wat anders dan die IC95's waar je het kort over had!

Mooi vooruitzicht  :headbanging:

Ha, ja is inderdaad nogal wat anders en misschien wat overkill maar dan weet ik wel zeker dat het goed gaat klinken.... zonder twijfel.
En ik kreeg eigenlijk al op mijn donder van onze Belgische vriend en al helemaal van een maat van of ik mijn verstand wel heb met die IC95 dingetjes LOL

En weet je, ik ken mezelf best goed en weet diep van binnen dat ik met die IC95 niet gelukkig had geweest en toch na een jaar de boel had omgegooid dus laat ik het maar goed doen (in mijn ogen) en het komt qua plaatsing wel heel veel beter uit ook.
Plus dat ik de aanschaf over een bepaalde periode uit kan smeren maakt het ook wat makkelijker.
En dat de IW serie per 1 aan te schaffen is wist ik in eerste instantie ook niet trouwens.
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

PascalP

Alle MK's behalve de Tripoles en de IC95's zijn los te krijgen zover ik weet trouwens ;)

En ja beter meteen maar goed doen, ik zeg altijd maar; 'go big, or go home'  :devil:
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

buckler

Citaat van: scoc op augustus 18, 2021, 15:50:03
Mischien toch best direct 1 paar kopen. Stel dat over X aantal maanden deze niet meer verkrijgbaar zijn of vervangen worden door andere type.

Ga ik zeker even over nadenken Shani
Maar wat ik ervan begreep komen ze niet met een nieuwer model maar bestaat de kans wel dat ze duurder gaan worden.
Thanks
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Richard70…

Citaat van: buckler op augustus 18, 2021, 15:56:24
Ga ik zeker even over nadenken Shani
Maar wat ik ervan begreep komen ze niet met een nieuwer model maar bestaat de kans wel dat ze duurder gaan worden.
Thanks
Je ging niet meer upgraden hè 😂
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

buckler

Citaat van: rdebruin op augustus 18, 2021, 16:12:52
Je ging niet meer upgraden hè 😂

Jawel de atmos nog he... daarna niet meer. Op hoogstens een kabeltje of weet ik veel wat na dan. LOL

Oh, en de projector noem ik altijd een passant  :blush:
Ben dan serieus 'klaar' , maargoed dat gelooft steeds niemand  :nowink:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Richard70…

Citaat van: buckler op augustus 18, 2021, 16:21:05
Jawel de atmos nog he... daarna niet meer. Op hoogstens een kabeltje of weet ik veel wat na dan. LOL

Oh, en de projector noem ik altijd een passant  :blush:
Ben dan serieus 'klaar' , maargoed dat gelooft steeds niemand  :nowink:

Dat maak ik mezelf ook altijd wijs  :D
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

mel

Citaat van: buckler op augustus 18, 2021, 16:21:05
Jawel de atmos nog he... daarna niet meer. Op hoogstens een kabeltje of weet ik veel wat na dan. LOL

Oh, en de projector noem ik altijd een passant  :blush:
Ben dan serieus 'klaar' , maargoed dat gelooft steeds niemand  :nowink:

Hahaha. Dat gelooft inderdaad niemand 😊
Lyngdorf MP 40 / M&K : 3xS150 - 2xS150T - Atmos : 2xLCR 850 - 2x X12 / JVC N5 / Panasonic DPU B 820

buckler

Citaat van: mel op augustus 18, 2021, 17:47:17
Hahaha. Dat gelooft inderdaad niemand 😊

Lol, weer zo'n wijsneus die Gino  ;D :tongue2:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

papaleo

Citaat van: buckler op augustus 18, 2021, 13:05:21
Beetje zoals bij de eerste (geleende) foto maar dan met de IW950 speakers en met mijn inziens mooiere kasten....
Maargoed dan heb je een idee








free photo images

Heerlijk om zo'n plan op schets-formaat straks werkelijkheid te zien gaan worden.... :worship: :thumbs-up: :clapping:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

buckler

Citaat van: papaleo op augustus 18, 2021, 19:24:02
Heerlijk om zo'n plan op schets-formaat straks werkelijkheid te zien gaan worden.... :worship: :thumbs-up: :clapping:

Ja was eigenlijk meer bedoelt zodat Stephan weet wat een beetje de wensen zijn maar als de maten een fractie anders uitpakken omdat dat handiger is voor het bouwen dan is dat geen ramp hoor.
Is maar een ruwe schets zeg maar.

De woonkamer begint zo steeds meer een aparte ht ruimte te worden  :crazy:
Wat eigenlijk niet de bedoeling is maargoed
Prestatie boven alles he maar daar hoef ik jou niks over te vertellen lijkt mij
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Jean Sibelius

Citaat van: buckler op augustus 18, 2021, 19:34:41
De woonkamer begint zo steeds meer een aparte ht ruimte te worden  :crazy:
Wat eigenlijk niet de bedoeling is maargoed

Ik wilde er al niet over beginnen :colgate: Maar wordt wel gaaf zo! :pompom:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

buckler

Ik zit eraan te denken om mijn meubel ook zwart te maken....
Schilderen? Beplakken met Adamantium? Of zo laten want het blijft een woonkamer he?

En nee, dit is geen upgrade LOL



JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Richard70…

Persoonlijk geloof ik niet dat dat fraaier gaat worden. Toch zeker niet beplakt.
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

scoc

Zeker zo laten ... op deze manier steekt het meubel mooi af tegen de rest van de set (ik hoop dat dit correct Nederlands is en geen Vlaamse uitdrukking ;) ).

En het is ook nog een woonkamer.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

PascalP

Citaat van: scoc op augustus 19, 2021, 15:27:15
Zeker zo laten ... op deze manier steekt het meubel mooi af tegen de rest van de set (ik hoop dat dit correct Nederlands is en geen Vlaamse uitdrukking ;) ).

En het is ook nog een woonkamer.

Nee dat kan gezegd worden in het Nederlands ;)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

Dirk

Citaat van: buckler op augustus 19, 2021, 14:23:38
Of zo laten want het blijft een woonkamer he?
't is niet omdat je dat blijft herhalen dat we 't ook gaan geloven hé  :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

papaleo

Citaat van: Dirk op augustus 19, 2021, 18:31:34
't is niet omdat je dat blijft herhalen dat we 't ook gaan geloven hé  :D
:D ^^
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

buckler

Citaat van: Dirk op augustus 19, 2021, 18:31:34
't is niet omdat je dat blijft herhalen dat we 't ook gaan geloven hé  :D

:clapping:

Beetje mezelf voor de gek houden dan maar he... jullie hebben me door :crazy:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

buckler

Ben enorm aan het twijfelen.... ENORM!!!!!

Ik kreeg links en rechts al te horen dat mijn atmos plannen flink wat overdreven waren voor mijn klein kamertje en eigenlijk zeiden ze tegen me dat het nergens op sloeg.
Heb wat pb contact gehad met meerdere MK gebruikers en vooral op het avforums en die vonden dat de IC95 echt super ervoor was en zeker niks te kort kwamen.
En toen begon ik te twijfelen dus  :crazy: en omdat de IW950 (die ik eigenlijk wou) pas in oktober weer leverbaar zijn heb ik gelukkig tijd genoeg om erover na te denken.

Ik heb de stoute schoenen aangedaan en zo veel mogelijk bedrijven ,in mijn best Engels, gemailt die MK Sound inbouwen en installeren in ht ruimtes want ik dacht die hebben nu al zoveel ruimtes gedaan die moeten het wel weten lijkt mij en ze hebben me al eerder van goed advies voorzien.
En ook vandaar zei 99% dat de IC95 perfect voor atmos is en ervoor ontwikkeld zijn. Ze spelen beter dan menig denkt en ik zo'n kleine ruimte als de mijne zelfs een no brainer.
Pas in de hele grote ruimtes waar veel rijen stoelen staan en de afstanden tussen de atmos speakers groot zijn (en geld geen optie is) dan kijken ze pas naar IW150/300 als atmos maar eigenlijk dan is het nog 'what much'.
En als je al subs heb die een goede ondersteuning geeft vanaf 160/200hz (de mijn staan op 160hz overgens) moet ik al helemaal niet twijfelen was het advies.
Kleine speakers met een groot geluid.
Pffff, vandaar dat ik nu flink twijfelt... doorzetten of ombestellen?
Moet ook melden dat ik afgelopen week bij Richard ook zijn atmos heb gehoord en dat vond ik meer dan prima en hij heeft qua afmeting soort gelijke speakers hangen als de IC95 alleen wel ietsje verkeerd geplaatst en in een grotere ruimte maar ondanks dat was dat zeker geen opstakel want het klonk meer dan prima vond ik. Ook zijn subs spelen al vanaf 160hz overgens.
Ik moest daar gelijk aan denken toen ik mails las de afgelopen dagen  :-X
Ps, mijn luistergedeelte is maar 4,50 X 4,50 m
https://mksound.com/products/iw-series/ic95/

Dus ik hoor graag jullie mening hierover.
Wat zouden jullie doen?

JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Richard70…

Ik zou voor de ic95 gaan zonder twijfel.
Die gaan die bovenlaag in jouw kamer makkelijk vullen.
Zit zelf ook te denken om die met de tijd te nemen, ipv de Klipsch die er nu nog in zitten.
Volgens mij vrijwel dezelfde maat.
Weet niet wat het prijsverschil is, maar dat zal behoorlijk zijn denk ik
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

skyfox

Wat misschien ook meespeelt: ben je iemand die een ic95 kan kiezen en er voor altijd tevreden mee kan zijn, of ben je iemand die dan gaat denken: hoe zouden de iw950 geklonken hebben?
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9