Hannibal’s set

Gestart door Hannibal_, oktober 17, 2020, 08:00:17

Vorige topic - Volgende topic

Hannibal_

Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P8,
Mytek Brooklyn DAC+/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Xander32

En hoe bevalt die new ride?

Citaat van: Hannibal_ op augustus 17, 2024, 16:57:09Vandaag voor het eerst sinds lang weer muziek gedraaid.
De set gaat al tijden niet meer aan voor de TV.
Met stroommeters overal in huis nu, is het pijnlijk te zien wat de net mooiere stem bij het journaal doet met energie.

Minder automatisch die set aan was wel een automatische reactie die dan ook weer wel doorgeschoten is.

Vandaag dus weer ouderwets de conussen wat flexibel gehouden. Kan ook niet goed zijn als ze niet bewegen tenslotte.

Ben nog lang niet bij gelezen, gaat ook dit weekend niet lukken (kook club zo, morgen verjaardag en klusjes, klusjes en verjaardag eigenlijk... waarom groei dat spul in tuinen zo snel?).

Ondanks dat er waarschijnlijk een gat zal blijven komt het vast weer goed. Een enkeling dacht al dat ik een ban had.

Nee dus, nog niet in ieder geval.

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Hannibal_

Citaat van: Xander32 op augustus 18, 2024, 13:08:35En hoe bevalt die new ride?

Ahhhh... ja...
Pijnlijke vraag.

Het antwoord is eigenlijk simpel genoeg: niet!
Maar niet minder pijnlijk dus.
Mytek Brooklyn DAC+/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect

Xander32

Oei 🫢, how come?

Citaat van: Hannibal_ op augustus 18, 2024, 18:16:43Ahhhh... ja...
Pijnlijke vraag.

Het antwoord is eigenlijk simpel genoeg: niet!
Maar niet minder pijnlijk dus.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Hannibal_

Citaat van: Xander32 op augustus 18, 2024, 19:02:58Oei 🫢, how come?

Sportvering.
Nog specifiek op gelet tijdens het proefrijden.

Leek goed te rijden.

Maar op de wegen rond de havens, a15, Maasvlakte weg, maar ook stukken a17/a16 is het een lomp ding.

Wipkip.

Xander32

Balen 😕 Kan je het wellicht met andere oem veren (en dempers) wat meer comfortabel maken?

Citaat van: Hannibal_ op augustus 18, 2024, 20:43:21Sportvering.
Nog specifiek op gelet tijdens het proefrijden.

Leek goed te rijden.

Maar op de wegen rond de havens, a15, Maasvlakte weg, maar ook stukken a17/a16 is het een lomp ding.

Wipkip.

Laan

Eigenlijk zou je er eens 17 ipv 18 inch velgen onder moeten hebben. Mijn xjr rijdt ook veel comfortabeler, minder zoekerig door sporen in de weg op 19 ipv 20 inch.

Hannibal_

Citaat van: Xander32 op augustus 18, 2024, 20:45:54Balen 😕 Kan je het wellicht met andere oem veren (en dempers) wat meer comfortabel maken?

Ja, dat kan.
Ik heb gereden met standaard vering intussen en dat was beter.
Wel op mijn kosten die aanzienlijk zijn.
Voor veren en dempers.

Geen garantie ook, daar stabilisatie stangen ook anders zijn.

Best een investering.
Ik vind het niet erg een auto te onderhouden maar zo aan het begin van de looptijd dit al doen?

Ben in overleg voor een andere

Hannibal_

Citaat van: Laan op augustus 18, 2024, 21:38:35Eigenlijk zou je er eens 17 ipv 18 inch velgen onder moeten hebben. Mijn xjr rijdt ook veel comfortabeler, minder zoekerig door sporen in de weg op 19 ipv 20 inch.

Ja... als ik het gevoel had dat dat voldoende zou opleveren dan zou dat inderdaad een praktische oplossing kunnen zijn.

Maar dat gevoel heb ik niet.

Xander32

Ja begrijpelijk. Het is nu ff zuur, maar ik denk dat een andere dan de beste oplossing zal geven.

Citaat van: Hannibal_ op augustus 19, 2024, 04:29:22Ja, dat kan.
Ik heb gereden met standaard vering intussen en dat was beter.
Wel op mijn kosten die aanzienlijk zijn.
Voor veren en dempers.

Geen garantie ook, daar stabilisatie stangen ook anders zijn.

Best een investering.
Ik vind het niet erg een auto te onderhouden maar zo aan het begin van de looptijd dit al doen?

Ben in overleg voor een andere

Hannibal_

Citaat van: Xander32 op augustus 19, 2024, 05:53:19Ja begrijpelijk. Het is nu ff zuur, maar ik denk dat een andere dan de beste oplossing zal geven.

Eens... maar de gekozen is op vakantie met een van de verkopers  >:(
Want trekhaak (elektrisch inklapbaar, who needs that?  ??? )

Xander32

Ik zeg; fietsdrager, e-bikes + ANWB uniseks-kleding 😅

Citaat van: Hannibal_ op augustus 20, 2024, 18:23:39Eens... maar de gekozen is op vakantie met een van de verkopers  >:(
Want trekhaak (elektrisch inklapbaar, who needs that?  ??? )

brt

Citaat van: Xander32 op augustus 20, 2024, 19:26:22Ik zeg; fietsdrager, e-bikes + ANWB uniseks-kleding 😅

Het wordt vooralsnog niet ontkend...  :tounge2:
Focal Sopra 1 | TEAC AP-701 | TEAC UD-701N | PS Audio Stellar PowerPlant P3 | Kabels van Audioquest

Hannibal_

Citaat van: Xander32 op augustus 20, 2024, 19:26:22Ik zeg; fietsdrager, e-bikes + ANWB uniseks-kleding 😅

Ik zeg: past dat ook niet gewoon op een (afneembare) trekhaak die niet per se elektrisch inklapbaar is?
Zo'n afneembare (hebbik op de cabrio, gebruik hem trouwens nooit) zit er in no-time op.

Ehhhhh... unisex anwb kleding?  ???

Wasda?

Citaat van: brt op augustus 20, 2024, 22:56:17Het wordt vooralsnog niet ontkend...  :tounge2:

Ongeduld...  ;D

brt

Zoiets, Han  :tounge2:

Focal Sopra 1 | TEAC AP-701 | TEAC UD-701N | PS Audio Stellar PowerPlant P3 | Kabels van Audioquest

RZeemering

wow... die jas droeg ik in de jaren 80 haha
Plixir Elite BAC 1500 MKI, Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Denafrips Athena 12th voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers. En het belangrijkste: akoestische aanpassingen.
"It's expensive for a stereo, it's cheap for a Time Machine"

Xander32

Remote control middels een app op je device, dat zou echt super handy zijn met een trekhaak 🤓

Citaat van: Hannibal_ op augustus 21, 2024, 17:33:38Ik zeg: past dat ook niet gewoon op een (afneembare) trekhaak die niet per se elektrisch inklapbaar is?
Zo'n afneembare (hebbik op de cabrio, gebruik hem trouwens nooit) zit er in no-time op.

Ehhhhh... unisex anwb kleding?  ???

Wasda?

Ongeduld...  ;D

Hannibal_

Citaat van: brt op augustus 21, 2024, 19:37:46Zoiets, Han  :tounge2:

Ohhhh...
Okay...
Leuk hoor...

:blink:  :blink:  :blink:  :blink:  :blink:

Hannibal_

Citaat van: RZeemering op augustus 21, 2024, 22:53:16wow... die jas droeg ik in de jaren 80 haha

Waarom krijg ik dat dan weer niet in beeld ?  :)

Hannibal_

Citaat van: Xander32 op augustus 22, 2024, 06:10:22Remote control middels een app op je device, dat zou echt super handy zijn met een trekhaak 🤓

Tja... er zit een app bij geloof ik, het zal toch niet...  ???

RZeemering

Citaat van: Hannibal_ op augustus 22, 2024, 06:17:34Waarom krijg ik dat dan weer niet in beeld ?  :)
Ik zal mijn moeder eens vragen!
Dit was in mijn begin tiener jaren. Daar heb ik echt heel weinig foto's van...Van mijn latere tienerjaren overigens ook niet haha
Plixir Elite BAC 1500 MKI, Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Denafrips Athena 12th voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers. En het belangrijkste: akoestische aanpassingen.

Hannibal_

Citaat van: RZeemering op augustus 22, 2024, 09:42:10Ik zal mijn moeder eens vragen!
Dit was in mijn begin tiener jaren. Daar heb ik echt heel weinig foto's van...Van mijn latere tienerjaren overigens ook niet haha

Lol!
Hoeft niet per se hoor...
Ik hou liever vast aan het beeld van die coole fotograaf

RZeemering

Met zo'n jas word ik toch nog wel eens tukje cooler? ;)

Hannibal_

Citaat van: RZeemering op augustus 23, 2024, 19:25:45Met zo'n jas word ik toch nog wel eens tukje cooler? ;)

Maakt niet uit denk ik.
Eens cool, altijd cool...

Hannibal_

Kleine update mbt de auto.

Intussen is de demo beschikbaar (was met verkoper op vakantie 🤔) en sinds gisteren mag ik er mee proefrijden (tot zaterdag).

Zucht... hij gaat wel een paar grenzen over (bediening via touchscreen, niet de heerlijke lading knopjes van die ik gekocht had; ik wilde nog niet elektrisch, nog niet op ingericht).

Mild hybrid met touchscreen dus  ???

Nou ja, wel wat zuiniger = okay
Ook goed nagedacht onder touchscreen en werkt snel = ook okayish.
CarPlay ook, love that.

Geen idee waarom een garage een klant die niet houd van harde vering een auto meegeeft waarvan de banden net niet op 3 bar staan. Terwijl Volvo advies 2.3 is?  :unsure:

Anyway.

Vandaag mee naar werk gereden en 2.5 uur terug in de file op de A15. Wel even tijd voor genomen dus  ;)
Morgen nog even heen en weer met de bandenspanning op Volvo advies.
Hopelijk met minder file.